עופר אבניר משיקה שלושה דגמי הוסקוורנה חדשים ל-2021

קבוצת עופר אבניר משיקה שני דגמי אנדורו חדשים במהדורת RockStar ואופנוע כביש Svartpilen 401 מחודש שזוכה גם לתמחור אטרקטיבי מבעבר.

ששי כהן 20 בדצמ, 2020
הוסקוורנה סוורטפילן 401 החדש 2021

קבוצת עופר אבניר, יבואנית מותג הוסקוורנה בישראל, משיקה 3 דגמים חדשים ל-2021: שני דגמי אנדורו  – FE350 ו-TE300i במהדורת RockStar ודגם הכביש Svartpilen 401. שני דגמי האנדורו מציעים עיצוב זהה לזה של קבוצת המרוצים של הוסקוורנה RockStar Energy Husqvarna Factory Racing ויוצעו במהדורה מוגבלת עם שדרוגים ייחודיים: שלדת פלדת כרום מוליבדן עם ציפוי שחור פרימיום למראה קשוח, כיסוי מושב שחור ומחוספס, לאחיזה מוגברת. הדגמים בעלי מגן דיסק קדמי, מוליך שרשרת אחורי עמיד, גלגל שיניים אחורי של Supersprox ועוד.


הוסקוורנה סוורטפילן 401 החדש 2021

ה-Svartpilen 401 הוא כלי פונקציונאלי ובלתי מתפשר בעיצובו ומספק הנאת רכיבה בעיר ומחוצה לה. הוא בעל מנוע עם צילינדר יחיד (סינגל) בנפח 373 סמ"ק המפיק כ-44 כ"ס. ה-Svartpilen כולל טכנולוגיה רבה מתחת למעטפת העיצוב הגסה, הוא בעל מצערת Ride By Wire מדויקת, מערכת ניהול מנוע ומערכת ABS מדגם 9.1MB של Bosch וכן מערכת Slipper Clutch. כעת ה-Svartpilen מציע שיפור בנוחות המורכב בזכות שלדת זנב ארוכה יותר, צביעה חדשה המדגישה את הקווים בעיצובים המיוחדים, תאורת LED קדמית ואחורית, התנהגות כביש קלה וזריזה בזכות המשקל הקל (152 ק"ג, ללא דלק), גובה המושב נמוך יותר, צריכת דלק נמוכה ומרווחי טיפולים נוחים.

מחירו של דגם ה-401 Svartpilen עומד על 34,990 שקלים (כולל מע"מ ואגרות רישוי)

הוסקוורנה TE300i בגרסת RockStar

דגם זה מספק ביצועים חזקים בזכות מנוע 300 סמ"ק המתקדם ובעל המומנט האדיר. הוא בעל מערכת הזרקת דלק אלקטרונית המונעת את הצורך גם בשינויי כיוון וגם בערבוב שמן ודלק. הדגם מציע כאמור גרפיקה בעיצוב קבוצת מירוצים המירוצים של הוסקוורנה, שלדה שחורה, משולשים מכורסמים CNC כחולים, כיסוי מושב שחור, מגן דיסק קדמי, גלגל שיניים אחורי של Supesprox כחול, גריפים ODI אפורים וצמיגי מישלין אנדורו.

הוסקוורנה TE300i רוקסטאר

הוסקוורנה TE300i רוקסטאר

מחירו של דגם ה- Husqvarna TE 300i RockStar עומד על 76,900 שקלים (כולל מע"מ ואגרות רישוי).

הוסקוורנה FE 350 Rockstar 

דגם זה מציע מתלי WP פרימיום ואלקטרוניקה חדשנית הכוללת בקרת אחיזה ומפות ניהול מנוע. הדגם מבטיח את האיזון המושלם בין משקל וכוח בזכות מנוע DOHC הקומפקטי בנפח 350 סמ"ק, ארגונומיה נוחה והיגוי זריז. גם דגם זה מציע גרפיקה בעיצוב קבוצת מירוצים המירוצים של הוסקוורנה, שלדה שחורה, משולשים מכורסמים CNC כחולים, כיסוי מושב שחור, מגן דיסק קדמי, גלגל שיניים אחורי של Supesprox כחול, גריפים ODI אפורים וצמיגי מישלין אנדורו.

הוסקוורנה FE350 רוקסטאר

הוסקוורנה FE350 רוקסטאר

מחירו של דגם ה- Husqvarna FE 350 RockStar עומד על 79,990 שקלים (כולל מע"מ ואגרות רישוי).




עוד מדו גלגלי