עם טווח עד 255 ק"מ: אבארט 500e טוריסמו החשמלית בישראל

חברת סמלת משיקה את האבארט 500e טוריסמו החשמלית בישראל, שמבטיחה להיות יותר אבארט מתמיד. העיצוב קרבי יותר, אך ההספק עומד על 155 כ"ס בלבד, המבטיח תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7 שניות, מהירות מרבית של 155 קמ"ש וצליל ספורטיבי שבוקע הפעם מהרמקולים… וכמה יעלה התענוג?

ששי כהן 07 בינו, 2024
אבארט 500e החשמלית

עידן חדש במותג הספורט אבארט: חברת סמלת מתחילה בשיווק האבארט 500e טוריסמו, החשמלית הראשונה של מותג הספורט של אבארט, שמסמלת את התחלת המעבר לעידן החשמלי של מכונית הספורט שהיתה מזוהה כל-כך עד כה עם קהל חובבי רכב ונהיגה אוהבי מכוניות בנזין רועשות ומרגשות, אשר מגיעה כעת בגרסה חשמלית שקטה וחלקה, שאמנם עדיין מבטיחה התנהגות ספורטיבית וביצועים נמרצים, אך את הרגש שחסר תנסה לספק בזכות רעש ספורטיבי וירטואלי שבוקע הפעם מהרמקולים של הרכב… האם חובבי המותג יזרמו עם הדגם החדש? ימים יגידו.


האבארט 500e טוריסמו תוצע בארץ בשתי גרסאות מרכב – האצ'בק וקבריו, ואמנם נשענת על העיצוב של הדור החדש של פיאט 500 החשמלית, אך לוקחת אותו צעד קדימה, עם עיצוב ספורטיבי מוחצן יותר, כאשר בחזית המכונית מופיע הכיתוב 'אבארט' החדש בצבע אפור טיטניום, לידו מופיעות יחידות התאורה החדישות והרשת הקדמית המשלימה את המראה המיוחד. בנוסף, לוגו העקרב מותקן בצד המכונית ואליו מצטרפים גם חישוקי "18 בחתך יהלום בצבע אפור טיטניום, חצאיות צד, מסיט רוח הקדמי הצבוע בלבן, דיפיוזר אחורי וכיסויי מראות הצבועים בצבע אפור מט המעניקים מראה ספורטיבי במיוחד.
אבארט 500e החשמלית

בתא הנוסעים תפגשו  דיפוני קורות ותקרה כהים העטופים באלקנטרה, גלגל הגה המצופה בעור ובאלקנטרה, יחד עם חיפוי לוח המחוונים העטוף באלקנטרה גם הוא, לטובת תחושת פרימיום. המושבים הספורטיביים, בעלי משענת ראש המהווה חלק אינטגרלי מגב המושב, מציגים פסים ייחודיים ותפירה כפולה בעיצוב ספורטיבי המשתלבים יחד בהרמוניה עם דיפוני הדלתות. בנוסף, כוללת המכונית לוח שעונים דיגיטלי "7, מולטימדיה בגודל "10.25, חימום מושבים קדמיים, משטח טעינה אלחוטי, מצלמה אחורית, מערכת שמע איכותית מתוצרת JBL, בקרת אקלים דיגיטלית, כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות מושחרות וחבילת בטיחות מקורית מתקדמת.  

אבארט 500e החשמלית

המפרט הטכני כולל מנוע חשמלי צנוע יחסית המפיק 155 כ"ס ו-23.9 קג"מ המספק תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7 שניות לצד מהירות מרבית של 155 קמ"ש. חבל גם שהסוללה קטנה ובנפח של 42 קוט"ש המבטיחה טווח נסיעה נמוך של עד 255 ק"מ (244 ק"מ בגרסת הקבריו), לצד תמיכה בטעינה מהירה עד מהירות 85 קילוואט. יחד עם זאת, הודות למשקל הקל (יחסית לרכב חשמלי) וכיול מתלים שונה, מבטיחים בחברה חווית נהיגה מהנה בסגנון הידוע של אבארט.

מחיר האבארט 500e טוריסמו החשמלית אינו זול ונקבע על 219,900 ש"ח לגרסת הקופה ו-229,900 ש"ח לגרסת הקבריו. בעקבות המעבר לגרסה החשמלית, סמלת משיקה בנוסף את האבארט 595 נובלורי S, הזדמנות אחרונה לאבארט בנזין ידנית – גרסה עדכנית ומשודרגת לרכב הספורט במחיר של 159,900 ש"ח.

עוד מחדשות רכב