עסקת ענק לדומינוס פיצה וקטנועי סאן יאנג

דומינו'ס פיצה רוכשת כ- 400 קטנועי סאן יאנג ComBiz125 מחברת מטרו מוטור בעסקת הדו גלגלי הגדולה בישראל בשוק הפרטי. נקודת אור בשוק הדו גלגלי בישראל : דומינוס פיצה , רשת הפיצריות הגדולה בישראל , מדווחת על רכישת כ -400 קטנועים מחברת מטרו מוטור יבואנית סאן יאנג , אשר ישרתו את שליחי החברה בשנים הקרובות . בעסקת הרכישה…

ששי כהן 03 במאי, 2012
סאן יאנג ComBiz125

דומינו'ס פיצה רוכשת כ- 400 קטנועי סאן יאנג ComBiz125 מחברת מטרו מוטור בעסקת הדו גלגלי הגדולה בישראל בשוק הפרטי.

נקודת אור בשוק הדו גלגלי בישראל : דומינוס פיצה , רשת הפיצריות הגדולה בישראל , מדווחת על רכישת כ -400 קטנועים מחברת מטרו מוטור יבואנית סאן יאנג , אשר ישרתו את שליחי החברה בשנים הקרובות .
בעסקת הרכישה שככל הנראה תהפוך לעסקת הרכישה הגדולה ביותר בארץ בשוק הדו גלגלי הפרטי, התחייבה דומינוס פיצה לרכוש כ- 400 קטנועים מדגם סאן יאנג ComBiz125 , אשר יסופקו לחברה במהלך השנתיים הקרובות . העסקה כוללת גם שירות טיפולים מלא של היבואן ומוערכת ב -8 מיליון ש"ח . דגמים ראשונים של הקטנוע אשר פותח במיוחד עבור חברות שליחויות , החלו להימסר בימים האחרונים לסניפים , ויחליפו בהדרגה את 350 הקטנועים שמשרתים כיום את החברה ומתופעלים ע"י 1,200 שליחים ברחבי הארץ.
הקטנוע החדש מבית מטרו מוטור, יבואנית סאן-יאנג בישראל, הינו הדגם המעודכן ביותר בקטגוריית הקטנועים העסקיים (מחליפו של הסאן-יאנג דיוק המיתולוגי). הדור הנכנס של הקטנועים העסקיים נועד לענות על כל הצרכים של בית העסק.  דגם ה- ComBiz 125 מציג שורה של יתרונות בזכות שני משטחי הטענת סחורה\ציוד ייחודיים, עלות תחזוקה נמוכה עקב הגדלת טווח הטיפולים, ותצרוכת דלק נמוכה במיוחד. זאת ועוד, לאור חלוקת משקל מאוזנת של 46 קילו מלפנים ו-72 קילו מאחור ה- ComBiz 125 הינו כלי המעניק בטיחות ויציבות מרביים, גם בזמן העמסה מלאה. בנוסף, ה-ComBiz 125 מציג שני בולמים אחוריים לעומת אחד בדגמים מקבילים, וזאת על מנת לתמוך בצורה מיטבית בהתנהגות הכלי תחת עומס .

עוד מדו גלגלי