עשרת השקלים שאולי יצילו אתכם ברכישת רכב משומש

מרכז הסליקה של חברות הביטוח משיק שירות חדש, המאפשר לכם בתמורה ל-10 שקלים לקבל מידע מקיף על הכיסוי הביטוחי ועל התביעות בגין תאונות שעברו כלי רכב ב-7 שנים האחרונות כפי שדווח למאגר ע"י חברות ביטוח.

ששי כהן 04 במרץ, 2018
הונדה לג'נד

הסוף להעלמת תאונות מעברו של רכב משומש? מרכז הסליקה של חברות הביטוח משיק שירות חדש הקורא לכל קוני הרכבים המשומשים לעשות שימוש במאגר החדש של מרכז הסליקה של חברות ביטוח, ולקבל בתמורה ל-10 שקלים בלבד, מידע מקיף על הכיסוי הביטוחי ועל התביעות בגין תאונות שעברו כלי רכב ב־7 השנים האחרונות.

כך רגע לפני שתחתמו על עסקה לרכישת רכב משומש, תוכלו לפי מספר רישוי של הרכב לקבל מהמאגר מידע על סוג הכיסוי הביטוחי שהיה לרכב לאורך השנים , שם החברה המבטחת ומידע לגבי תביעות ששולמו לבעליו באותן שנים בגין נזקי רכוש . המאגר מספק מידע על הסכומים ששולמו בפועל בעקבות תביעות, וגם מתאר את סוג הנזק (אובדן גמור, ירידת ערך, נזק תוצאתי, גניבה עם מציאת רכב, גניבה ללא מציאת רכב). עוד מידע חשוב שמספק המאגר נוגע לירידת ערך אם הייתה, וכן מציין אם התביעה נסגרה או שהיא עדיין פתוחה ולפיכך עלולים להיות בה תשלומים נוספים.

 כמו כן ניתן לדעת האם הרכב גנוב או נמצא לאחר גניבה, וכן האם ישנן תביעות פתוחות בנוגע לנזק שנגרם לו. המידע מתבסס על דיווחי חברות הביטוח, AIG ביטוח ישיר, איילון, הפניקס, הכשרה, הראל, מגדל, כלל, מנורה, ביטוח חקלאי, שומרה, שירביט ושלמה.

לפי הוראות שבדין ובשל מגבלות צנעת הפרט והגנת הפרטיות, את המידע רשאי לקבל רק בעליו הרשומים של הרכב, כך שמי שמבקש לרכוש רכב משומש צריך לבקש מבעליו לקבל את המידע ולהעבירו אליו. אפשר לקבל את המידע בקלות ומיידית במייל, באמצעות תשלום בכרטיס אשראי על שם בעל הרכב . 
ניתן לקבל המידע, אם כי לא מיידית, גם בתשלום בכרטיס אשראי שאינו של בעל הרכב, לפי ההנחיות באתר.

את ההיסטוריה הביטוחית של הרכב המשומש המבוקש תוכלו לבדוק כאן