פאנטיק קבאלרו 700 החדש בישראל

לראשונה בדגמי פאנטיק בישראל, יוצע הקבלרו 700 עם מנוע טווין מקבילי חזק ואלקטרוניקה מתקדמת, המבטיח ביצועים נאים המשולבים בעיצוב רטרו מרגש. המחיר נקבע על 78,500 שקל על הכביש.

ששי כהן 11 בדצמ, 2023
פאנטיק קבאלרו 700

קבוצת בן עזר, יבואנית מותג האופנועים האיטלקי פאנטיק, מרחיבה את משפחת דגם הקבלרו ומתחילה בשיווק גרסת ה-700 סמ"ק החדשה שלו, המהווה גם את אופנוע ה-2 צילינדרים הראשון של היצרן בישראל. 


למרות הדמיון לאחיו הקטנים יותר, דגמי ה-125 ו-500 סמ"ק, בפנטיק מצהירים כי מדובר בפרויקט חדש לגמרי שאין בו בורג אחד משותף עם אחיו הקטנים, אך הרוח נשארה זהה: עיצוב סטייליסטי בסגנון רטרו, משקל קליל (175 ק"ג), זריז, קל-לרכיבה ומהנה במיוחד. הדגם מצויד במנוע דו-צילינדרי מקבילי בנפח 689 סמ"ק מתוצרת ימאהה, המפיק 74 כ"ס המבטיח ביצועים מרשימיפ ותפוקת כוח ממכרת, ויחד עם זאת גם אידיאלי לנסיעות עירוניות ובין-פרבריות לבן או עם נוסע נוסף. 

ברשימת האבזור תמצאו תאורת LED, לוח מחוונים דיגיטלי "3.5 עם קישוריות BT לתפעול של הטלפון, בלמי ABS (גם כשהאופנוע בהטייה), בקרת אחיזה, בורר מצבי נהיגה, חישוקי "19 ו-"17 עם גלגלי חישורים ומתלים אופטימליים לרכיבה ספורטיבית על הכביש או רכיבת שבילים מהירה. 

פאנטיק קבאלרו 700

מחיר הדגם הגבוה יחסית באירופה מוביל למחיר לא זול בארץ שנקבע על 78,500 שקל על הכביש. הדגם יוצע ב-2 גוונים לבחירה: אדום וכחול.

לדברי עמית בן עזר מנכ"ל החברה: "אנחנו מתרגשים לראות את התפתחותו של מותג Fantic בשנים האחרונות, כשצעדים מחושבים ואסטרטגיים מסייעים לו לבסס את מעמדו שוב כיצרן מוביל באירופה. לאחר רכישת מפעל המנועים Minarelli, ב-Fantic החלו לחשוף כלים חדשים, ביניהם אופנועי אנדורו חדשים, אופנועי צעירים מרגשים ואפילו אבטיפוס חשמלי". 

עוד מדו גלגלי