פולקסוואגן טוראן החדש בישראל

מי פנוי באלנבי ? צ'מפיון מוטורס השיקה בארץ את הדור השני לטוראן עם מנועי בנזין ודיזל ותיבות DSG. חברת צ'מפיון מוטורס , יבואנית פולקסווגן , החלה לשווק את הדור השני של הטוראן , מוביל הנוסעים הקומפקטי של החברה בעל 7 המושבים . הדגם החדש מגיע לארץ עם אותו עיצוב מוכר מהדגם היוצא וכולל עדכונים הכרחיים ויישור…

ששי כהן 21 באוק, 2010

מי פנוי באלנבי ? צ'מפיון מוטורס השיקה בארץ את הדור השני לטוראן עם מנועי בנזין ודיזל ותיבות DSG.

חברת צ'מפיון מוטורס , יבואנית פולקסווגן , החלה לשווק את הדור השני של הטוראן , מוביל הנוסעים הקומפקטי של החברה בעל 7 המושבים . הדגם החדש מגיע לארץ עם אותו עיצוב מוכר מהדגם היוצא וכולל עדכונים הכרחיים ויישור קו עם דגמי פולקסווגן החדשים.
עיקר השינוי מתרכז בחזית המחודשת אשר כוללת יחידות תאורה חדשות וגריל קדמי חדש בסגנון החדש של פולקסווגן . מאחור זוכה הרכב לעדכון יחידות התאורה ולשינויים קלים במראה  ובתוך תא הנוסעים ניתן למצוא הגה בעיצוב חדש ושינויים קלים בלוח השעונים .

פולקסוואגן טוראן החדש

פולקסוואגן טוראן החדש

הטוראן החדש מגיע לארץ עם מנוע בנזין בפנח 1.4 ליטר טורבו מסדרת ה TSI בעל הספק של 140 כ"ס  וכן עם מנוע טורבו דיזל TDI בנפח 1.6 ליטר בעל 105 כ"ס. בשני המקרים משודכת תיבת הילוכים אוטומטית DSG עם 7 הילוכים . הביצועים ? 9.5 שניות זריזות ל 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 202 קמ"ש בדגם הבנזין וקצת פחות מרשימים עם 12.8 שניות ל 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 186 קמ"ש בדגם הדיזל .
תצרוכת הדלק עומדת על 14.7 ק"מ לליטר בדגם הבנזין ו 19.6 ק"מ לליטר בדגם הדיזל . שני המנועים הנ"ל מצביעים על שיפור לעומת הדגמים הקודמים ואף מותאמים לדרישות הזהום העתידיות יורו 5 .
אבזור הרכב ברמת הגימור הבסיסית, טרנדליין, כולל  מערכת שמע מקורית,  מחשב דרך מורחב, שליטה מההגה על מערכת השמע ומחשב הדרך, מערכת בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת 'קלימטרוניק', תאורת נהיגת יום ייעודית. ברמת הגימור הבכירה " HIGH LINE " כולל הרכב גם מערכת תאורה  "Coming home & Leaving home" , רדיו מקורי בעל צג מגע, מחליף 6 דיסקים וקורא כרטיסי SD , מערכת  "Park assist"דור שני (יכולת חניה לאורך ולרוחב) ומחשב דרך מורחב פרימיום עם תצוגה צבעונית.
מחיר פולקסוואגן טוראן החדש נקבע על החל מ 169,990 ש"ח.