פולקסווגן גולף R חדשה תיחשף בפרנקפורט

דור חדש לפולקסווגן גולף R, מכונית הדגל במשפחת הגולף, יחשף בתערוכת פרנקפוט בחודש הבא. בתפריט : 300 כ"ס ותאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 4.9 שניות.

ששי כהן 21 באוג, 2013

פולקסווגן מרחיבה את משפחת הגולף החדשה וחושפת פרטים ראשונים של הגולף R, המכונית החזקה והקרבית במשפחת הגולף. הדור הרביעי של הגולף R, ישווק בגרסאות 3 ו- 5 דלתות שימושית, השומרים על המראה הכללי של הגולף, אך מדגמים אותו חיצונית עם צמד מפלטים כפולים מאחור, חישוקי "18,"19 ספורטיביים, פגושים בעיצוב חד יותר ועוד מספר נגיעות קלות. בשלב הנוכחי, החברה לא מפרסמת תמונות של תא הנוסעים, אך ניתן לשער שיתהדר במושבי ספורט מכוסים עור, דוושות מחוררות, הגה ספורטיבי יותר ושלל נגיעות קוסמטיות המעוטרות בלוגו ה- R.

לצד ההופעה הספורטיבית, תשווק הגולף R עם הנעה כפולה, מנוע TSI 2.0 ליטר טורבו המפיק 300 כ"ס אשר יוצע בשילוב תיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים או רובוטית DSG כפולת מצמדים עם 6 הילוכים. עם יחידות הכח הנ"ל תציע הגולף R זינוק ל- 100 קמ"ש תוך 4.9 שניות בלבד ( 5.1 בדגם הידני ) ותגיע למהירות מרבית של 252 קמ"ש. למרות הביצועים החמים, מצהירים בפולקסווגן גם על תצרוכת דלק נאה של 14.5 ק"מ לליטר בממוצע. עוד בתפריט " מתלים מונמכים ב- 2 ס"מ, מערכת דיפרנציאל מוגבל החלקה, בלמים מחוזקים, תאורת בי-קסנון חכמה ועוד.
פולקסווגן גולף R החדשה תיחשף רשמית בתערוכת פרנקפורט בחודש ספטמבר.

פולקסווגן גולף R

פולקסווגן גולף R