פולקסווגן חיפושית החדשה בדרך לארץ

יבואנית פולקסווגן תשיק בשבוע הבא את אולם הדגל של המותג שנבנה בהשקעה של 10 מיליון ש"ח. לכבוד האירוע תקשט את אולם התצוגה פולקסווגן חיפושית החדשה לקראת השקה עתידית בארץ.

ששי כהן 12 בנוב, 2013

צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, תשיק רשמית בשבוע הבא ( 21/11 ) את אולם הדגל של המותג בישראל. האולם אשר תכנונו החל אי שם לפני כחמש שנים, עת החל להיבנות מגדל צ'מפיון מוטורס הנושא את שם היבואנית, יפתח ללקוחות כבר ביום חמישי הקרוב ( 14/11 ).
לדברי צ'מפיון מוטורס, החברה השקיעה באולם הדגל המשתרע על שטח של 1,100 מ"ר ושלוש קומות, כ-10 מיליון שקל והאולם נבנה על פי הסטנדרט הבינלאומי של VW וכולל את השפה החזותית הנהוגה בכל העולם. באולם יוצגו יותר מ- 20 דגמי תצוגה, לצד 10עמדות שירות ומכירה. יש לציין שהחברה משלימה בימים אלה גם את אולם הדגל של Audi באותו בניין ובעתיד יצטרף גם אולם הדגל של סקודה. לעת עתה, מותג סיאט המיובא גם הוא ע"י היבואן, ישאר מחוץ למגדל צ'מפיון מוטורס בן ה-38 קומות.
לכבוד פתיחת האולם, תקשט את אולם התצוגה פולקסווגן חיפושית החדשה ששיווקה בארץ מתעכב לעומת ההבטחות הראשוניות. מצ'מפיון מוטורס נמסר ששיווקו של הדגם יחל בישראל אולם לא בשלב הנוכחי.
אולם הדגל של פולקסווגן יחליף את אולם התצוגה הגדול שנמצא ברחוב הלחי בבני ברק. לדברי קובי בלום, מנהל חטיבת פולקסווגן בצ'מפיון מוטורס: "לאחר שנים של המתנה, אנו שמחים להשיק את האולם המרכזי של פולקסווגן בסטנדרט שלא נראה בישראל. חווית השירות והטיפול בלקוחותינו באולם החדש תשתדרג כיאה למותג פולקסווגן עממי – פרמיום. השקעה זו מתווספת לעוד כחמישים מיליון שקל שהושקעו בשלוש שנים האחרונות בשדרוג ושיפור אולמות פולקסווגן בכל רחבי הארץ, על פי הסטנדרט שקבעה פולקסווגן העולמית. אנו משוכנעים שפתיחת האולם החדש, כמו גם שדרוג האחרים, יעזרו לפולקסווגן לשמור מעמדה בשוק הרכב הישראלי".