פולקסווגן טוארג החדש 2010

יציע תיבת הילוכים אוט' 8 הילוכים , דגם היברידי כאופציה וצריכת דלק נמוכה משמעותית מהדגם היוצא. פולקסווגן חושפת רשמית את הטוארג החדש שיוצג בתערוכת ג'נבה הקרובה ויחל שיווקו כבר באביב הקרוב. למרות שמדובר בדגם חדש, עיצובה החיצוני של המכונית נותר נאמן למקור אשר עדיין נותר נאה , אך מקבל עדכונים מתבקשים בחזית הרכב אשר עוצבה מחדש…

ששי כהן 01 בפבר, 2010

יציע תיבת הילוכים אוט' 8 הילוכים , דגם היברידי כאופציה וצריכת דלק נמוכה משמעותית מהדגם היוצא.

פולקסווגן חושפת רשמית את הטוארג החדש שיוצג בתערוכת ג'נבה הקרובה ויחל שיווקו כבר באביב הקרוב.
למרות שמדובר בדגם חדש, עיצובה החיצוני של המכונית נותר נאמן למקור אשר עדיין נותר נאה , אך מקבל עדכונים מתבקשים בחזית הרכב אשר עוצבה מחדש יחד עם יחידות תאורה חדשות משולבות לד ועיצוב כולל מעוגל וספורטיבי יותר.  בנוסף , עוצב מחדש גם חלקה האחורי של המכונית והתוצאה הכללית נאה ומעודנת יותר.
בתוך תא הנוסעים מקבל הטוארג החדש תא נוסעים מעוצב מחדש עם שיפור כולל באיכות ובמראה. בפולקסווגן מציינים שהמרווח ליושבים מאחור צמח משמעותית ובלחיצת כפתור כאופציה, יוכל המושב האחורי להתקפל לרצפה לצורך קבלת משטח הטענה ישר בשטח של 1,642 ליטר.
אבזור הרכב כולל כסטנדרט מעתה גם מערכת שמע מקורית עם מסך מגע "6.5 , 9 כריות אוויר, בלם היד המסורתי הוחלף במתג חשמלי,ובהתאם לדגמים יוצעו גם גג פנוראמי, בקרת שיוט חכמה, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, פנסי קסנון עוקבי פנייה, ריפודי עור נאפה , שילוב עץ בלוח השעונים , חישוקי "19 מעוצבים ועוד.
פחות משקל, צריכת דלק נמוכה, ולראשונה גם דגם היברידי
בצד המכאני , מדווחת פולקסווגן על ציוד הטוארג לראשונה בקטגוריית רכבי השטח בתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים כסטנדרט עם כל המנועים. בנוסף, הונמך מעט הרכב החדש  מקודמו , מקדם הגרר שופר ובחברה מצהירים על צריכת דלק נמוכה משמעותית בכל הדגמים עם צריכת דלק של דגם הדיזל V6 TDI העומדת על 13.5 ק"מ לליטר !  מערכת ההנעה הכפולה חכמה ותאפשר מצבי נהיגה המיועדים לשטח או לכביש אשר תסייע לביצועי הנהיגה יחד עם הפחתת צריכת הדלק .
לראשונה אצל יצרן גרמני , ישווק רכב השטח של פולקסווגן גם בגרסה היברידית אשר תשלב מנוע בנזין יחד עם מנוע חשמלי המסוגל להניע את הרכב עד 50 קמ"ש על חשמל בלבד. צריכת הדלק הממוצעת של הדגם ההיברידי עומדת על 12.1 ק"מ לליטר.
הטוארג החדש מחליף את קודמו ששווק ב 7 שנים האחרונות ונמכר בחצי מיליון עותקים בעולם .
הרכב יוצג בתערוכת ג'נבה בחודש הבא ויגיע לשווקים לקראת האביב וככל הנראה לארץ לקראת הקיץ.