פולקסווגן טיגואן 2021 זוכה למתיחת פנים וגרסת "R" שרירית

פולקסווגן טיגואן, הדגם הנמכר ביותר של פולקסווגן בעולם אשתקד, זוכה למתיחת פנים מקיפה לדגמי 2021, הכוללת עיצוב מעודכן, גרסת R שרירית עם 320 כ"ס וגרסת פלאג-אין הייבריד חסכונית וידידותית לסביבה.

ששי כהן 02 ביול, 2020
פולקסווגן טיגואן 2021

4 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של פולקסווגן טיגואן, רכב הפנאי שטח המשפחתי של היצרן שהפך בשנה החולפת לדגם הנמכר ביותר של קונצרן פולקסווגן בעולם, עם 911,000 מכירות ב-2019 ויותר מ-6 מיליון רכבים מאז הוצג הדור הראשון ב-2007, השיקה אמש פולקסווגן בהשקה עולמית אינטרנטית את דגמי 2021 של הטיגואן, הכוללים לא רק מתיחת פנים מקיפה לדגם, אלא גם גרסת ביצועים וגרסת פלאג-אין הייבריד (PHEV) שמצטרפים לראשונה להיצע.


הטיגואן המחודש ל-2021 זוכה לחזית חדשה לרכב, המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של פולקסווגן, עם מראה אלגנטי ומכובד יותר בחזית, יחידות תאורה בטכנולוגיית LED ועוד. בצידי הרכב רושם הדגם חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ובחלקה האחורי של המכונית נרשמים יחידות תאורה בעיצוב חדש ועדכונים קלים למראה. בתוך תא הנוסעים, זוכה הטיגואן ללוח שעונים דיגיטלי בעיצוב חדש, מולטימדיה חדשה ועיצוב חדש ויוקרתי יותר לקונסולת המכשירים המרכזית, לצד שלל עדכונים קוסמטיים.

פולקסווגן טיגואן 2021

היצע המנועים יכלול את מנועי הטורבו בנזין ודיזל המוכרים של היצרן, כאשר לראשונה יוצע גם הטיגואן R, גרסת שרירים חזקה נוספת ממשפחת ה"R" המתרחבת של היצרן, המצוידת במנוע טורבו 2.0 ליטרים המפיק 320 כ"ס, משודך לתיבת הילוכים אוטומטית והנעה כפולה חכמה 4MOTION וכולל מפרט ספורטיבי מרשים עם הנמכת מרכב ב-10 מ"מ, בקרת שלדה עם בולמים אדפטיביים, כיול שונה להגה והמתלים, מערכת פליטה ספורטיבית ובלמים משודרגים, המהווים למעשה את גרסת פולקסווגן לקופרה אטקה הספורטיבית. היצרן לא מספק לעת עתה נתוני ביצועים, אך ללא ספק יהיה מדובר בג'יפון עם ביצועים ספורטיביים חמים במיוחד.

פולקסווגן טיגואן 2021

מהצד השני של הביצועים, יוצע הטיגואן גם בגרסת PHEV המצויידת במנוע טורבו 1.4 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 245 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, המבטיחים טווח נסיעה חשמלי טהור עד 50 ק"מ ולמהירות עד 130 קמ"ש.

פולקסווגן טיגואן R - מתחרה בקופרה אטקה

פולקסווגן טיגואן R – מתחרה בקופרה אטקה




עוד מחדשות רכב