פולקסווגן טי קרוס בישראל – החל מ-129,900 שקלים

האם זה הדגם שיזניק את מכירות פולקסווגן בישראל? צ'מפיון מוטורס מתחילה בשיווק של ה-טי קרוס, רכב פנאי קומפקטי המצויד במנוע טורבו 1.0 ליטר ו-2 גרסאות אבזור במחיר החל מ-129,900 שקל.

ששי כהן 08 בינו, 2020
פולקסווגן טי קרוס

חברת צ'מפיון מוטורס מודיעה על התחלת שיווקו של פולקסווגן טי קרוס בישראל, רכב פנאי קומפקטי הקטן בהיצע רכבי הפנאי של היצרן, שימותג מתחת לטיגואן ויתחרה בדגמים כמו סיאט ארונה, קיה סטוניק, פיג'ו 2008 ואחרים בקטגוריית ה-B-SUV הצומחת. ביחס להיצע הדגמים המצומצם כיום של פולקסווגן בארץ, המתאפיין גם במחירים גבוהים מהמקובל, נראה שהטי-קרוס עשוי להיות הלהיט של היצרן בארץ בשנה הקרובה, ואף להזניק את מכירות המותג שצנחו בשנה החולפת ב-27%.



ה-T קרוס פותח על שלדת ה-MQB A0 החדשה של הקונצרן, ומציג עיצוב נאה ושרירי משהו, לצד מידות קומפקטיות עם אורך של 4.11 מטר, גובה של 1.56 מטר ובסיס גלגלים של 256 ס"מ, המבטיחים את אחד מתנאי הנוסעים המרווחים בסגמנט (במיוחד במושב האחורי). יחד עם תא מטען נדיב לקטגוריה בנפח 385-455 ליטר (בהתאם למיקום המושבים האחוריים הנעים על מסילה).

פולקסווגן טי-קרוס 2020

הדגם ישווק בארץ עם מנוע הטורבו 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המוכר של החברה, המפיק 115 כ"ס ו-20.4 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG עם 7 הילוכים והנעה קדמית. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות ומהירות מרבית של 193 קמ"ש.

הטי קרוס ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר רמת הגימור הבסיסית "קומפורטליין" כוללת מולטימדיה מקורית עם מסך "8 תומכת אפל ואנדרואיד, בקרת אקלים המפוצלת ל-2 אזורים, מצלמה אחורית מקורית, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית, מראה מרכזית מתכהה, תאורת חניה אוטומטית Coming Home Leaving Home, מערכת Start & Stop המדוממת את המנוע בעת עצירת הרכב, חיישן תאורה וגשם, וכן בבלם יד, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור. האבזור החיצוני כולל פנסי LED אחוריים, יחד עם פנסי ערפל קדמיים, אחוריים ותאורה מותאמת לפניה, לצד פנסי נשיאה בגג וחישוקי סגסוגת 16".

פולקסווגן טי-קרוס 2020

הגרסה הבכירה יותר Comfortline Plus כוללת גם כניסה והנעה ללא מפתח, לוח מחוונים דיגיטלי – Digital  Cockpit מושבי  comfort קדמיים, חלונות אחוריים מושחרים וחישוקי סגסוגת 17 ".

האבזור הבטיחותי כולל כסטנדרט התראת שמירת מרחק עם זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, התראת ערנות הנהג, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד, כאשר הגרסה הבכירה מצוידת גם בהתראת שטח מת במראות הצד.

מחיר פולקסווגן טי קרוס 2020 נקבע על 129,900 שקל לגרסת הכניסה ותוספת של 10,000 שקל לגרסה המאובזרת יותר.


עוד מחדשות רכב