פולקסווגן טרנספורטר T6.1 המחודש בישראל

פולקסווגן טרנספורטר המחודש ל-2020, זוכה לעיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים ברוח דגמי הפרטיות של פולקסווגן, תוספת חבילת בטיחות מתקדמת וגרסת משלוחים חדשה שתוצע במחיר החל מ-192,000 שקל.

ששי כהן 30 באפר, 2020
פולקסווגן טרנספורטר T6.1

בדיוק 4 שנים לאחר שהושק בארץ הדור השישי של פולקסווגן טרנספורטר, מודיעה צ'מפיון מוטורס היבואנית על התחלת שיווקו של הדגם המחודש ל-2020, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים. הדגם ישווק כמו קודמו בשלל תצורות, בדגמים מסחריים, דאבל קבינה, נוסעים ומיניוואנים מפנקים, במחיר החל מ-192,000 שקל לדגם משלוחים ידני.


חיצונית זוכה הטרנספורטר המחודש לסבכה קדמית מוחצנת בשילוב פסי כרום, עם כונסי אוויר גדולים יותר ויחידות תאורה בעיצוב חדש. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ובחלקה האחורי של המכונית נרשמים פנסים בעיצוב חדש. בתוך תא הנוסעים רושם הטרנספורטר עיצוב חדש לדשבורד, עם מראה המוכר יותר מדגמי הפרטיות של פולקסווגן ואופי פחות מסחרי. לראשונה בדגמים אלו מוצעת אופציה ללוח מחוונים דיגיטלי (בדגם המולטיוואן) לצד מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע "6.5 (פרט לדגם וואן משלוח) הכוללת 6 רמקולים, מסך "6.5 צבעוני, דיבורית BT, שליטה מההגה ומערכת App Connect לשיקוף הטלפון הנייד. גם ההגה זוכה לראשונה לתגבור חשמלי.  

לראשונה מוצעות בדגם זה מערכות בטיחות אקטיביות, כאשר בדגמי המולטיוואן והקראוול (חלקם) ניתן למצוא מערכות כגון ניטור מרחק מלפנים עם בלימת חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת עזר לחניה אוטומטית, מצלמת נסיעה לאחור ועוד, המצטרפים לארבע כריות אוויר כסטנדרט בכל הדגמים, ומערכת מובילאיי הכוללת זיהוי תמרורי תנועה, הולכי רגל ורכב דו-גלגלי. בכל הדגמים מוצעת האפשרות להוסיף למפרט הבטיחות גם פנסי ערפל מתכווננים בפניות.

היצע המנועים כולל את מנועי הטורבו-דיזל 4 צילינדרים המוכרים של הדגם היוצא, אשר עברו התאמות לדרישות זיהום האוויר הנוכחיות, ומוצעים בהספקים של 110, 150 ועד 199 כ"ס בדגמי הקראוול והמולטיוואן, שיוצעו בשידוך לתיבות ידניות ואוטומטיות. לאור הביקוש הגובר לדגמי המשלוח, חטיבת המסחריות תציע מחיר מעודכן לגרסת הבסיס של הטרנספורטר החדש, המצויד במנוע 2.0 ליטר TDI ו- 110 כ"ס, בעל תיבת הילוכים ידנית במחיר שיחל מ- 192,000 שקלים.



עוד מחדשות רכב