פולקסווגן מיקרובאס 'לאסט אדישן'

56 שנה אחרי שהחל יצור המיקרובאס בברזיל, מודיעה החברה על הפסקת ייצור הדגם המיתולוגי שיוצע במהדורת 'לאסט אדישן' 600 עותקים.

ששי כהן 20 באוג, 2013

אצלנו ( וברוב מדינות העולם ) הוא כבר נחשב ממזמן כרכב אספנות נוסטלגי, אולם בברזיל מדובר עדיין באחד הרכבים הפופולרים במדינה אשר מייצרת אותו החל מ- 1957 ועד היום בשינויים קלים בלבד מהדגם המקורי. כל זאת עומד כעת להשתנות עקב תקנות בטיחות חדשות בברזיל הקובעות שכל רכב חדש החל משנת 2014 יחוייב באבזור בטיחותי הכולל לפחות צמד כריות אוויר ומערכת ABS. כעת מודיעה פולקסווגן ברזיל כי תפסיק לייצר את דגם המיקרובאס ולאות ההערכה לדגם, מסיימת את היצור עם מהדורת " Last Edition " של 600 עותקים בעיצוב מיוחד.

פולקסווגן מיקרובאס 'לאסט אדישן'

פולקסווגן מיקרובאס 'לאסט אדישן'


וכך, כוללת המהדורה האחרונה מרכב בצבע תכלת – לבן, פגושים מוכספים, טאסות לגלגלים בעיצוב רטרו ושלל נגיעות עיצוב בתא הנוסעים במראה קלאסי. לצד אלה, לא שכחו בפולקסווגן ברזיל להתאים את הדגם לימינו ומציידים אותו במערכת שמע ( בהתקנה מקומית… ) עם חיבור לאייפון. הדגם המורשה להסיע עד 9 אנשים, זוכה גם לסט וילונות מקיף. מתחת למכסה המנוע, מצויד הרכב במנוע 1.4 ליטר 78 כ"ס מקורר מים המשודך לגיר ידני עם 4 הילוכים בלבד, וכחלק ממיצוב הרכב כגרסה עתידית לאספנים, מקבלים כל 600 המכוניות מספר רישוי עוקב.

פולקסווגן מיקרובאס 'לאסט אדישן'

פולקסווגן מיקרובאס 'לאסט אדישן'