פולקסווגן פאסאט החדשה בארץ

יבואנית פולקסווגן מתחילה בשיווק הפאסאט 2011 . בתפריט : יותר בטיחות וידידותיות לסביבה במחיר החל מ 189,000 ש"ח. חברת צ'מפיון מוטורס , יבואנית פולקסווגן , מתחילה בשיווק הדור השביעי של הפאסאט אשר הוצג בתערוכת פאריס האחרונה בסוף 2010. למרות הצהרה על מכונית חדשה לחלוטין , מבחינת עיצוב לפחות , נראית הפאסאט כמתיחת פנים מקיפה לדגם…

ששי כהן 04 בפבר, 2011

יבואנית פולקסווגן מתחילה בשיווק הפאסאט 2011 . בתפריט : יותר בטיחות וידידותיות לסביבה במחיר החל מ 189,000 ש"ח.

חברת צ'מפיון מוטורס , יבואנית פולקסווגן , מתחילה בשיווק הדור השביעי של הפאסאט אשר הוצג בתערוכת פאריס האחרונה בסוף 2010.
למרות הצהרה על מכונית חדשה לחלוטין , מבחינת עיצוב לפחות , נראית הפאסאט כמתיחת פנים מקיפה לדגם היוצא השומרת על קווי העיצוב המקוריים ומסתפקת בחזית מעודכנת המיישרת קו עם דגמי פולקסווגן החדשים , תוספת של פנסי לד הכרחיים ביחידות התאורה הקדמיות ועיצוב מחדש של חלקה האחורי של המכונית . בפולקסווגן טוענים לבייבי פייתון . לנו היא נראית יותר גרנדה ג'טה . אפילו המימדים נותרו כמעט זהים עם מימד האורך שמקבל תוספת זעירה של 4 מ"מ ומימד הגובה שמצטמצם בשיעור דומה. עם זאת, מציגה הפאסאט החדשה שיפור ניכר וחשוב בבטיחות ובחיסכון בדלק ויותר ידידותית לסביבה מבעבר.

פולקסווגן פאסאט החדשה

פולקסווגן פאסאט החדשה

בשלב  הראשון נוחתת המכונית בארץ עם 2 מנועים בלבד : בנזין 1.8 טורבו מסדרת ה TSI בעל הספק של 160 כ"ס ותיבת הילוכים אוט' DSG עם 7 הילוכים .הביצועים : 8.5 שניות ל 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 220 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 14.2 ק"מ לליטר ופליטת ה CO2 עומדת על 162 גרם לק"מ.
הדגם השני שמוצע : טורבו דיזל TDI בנפח 2.0 ליטר בעל הספק של 140 כ"ס , המשודך לתיבת הילוכים אוט' DSG עם 6 הילוכים. לראשונה בארץ ,מנוע הדיזל משתייך לסדרת ה Blue Motion הידידותית במיוחד לסביבה , המתאפיינת בפליטת מזהמים נמוכה וכוללת מערכת START/STOP המכבה את המנוע בעת עמידה . הביצועים : 9.8 שניות ל 100 קמ"ש ומהירות מרבית של 211 קמ"ש. צריכת הדלק כאן טובה משמעותית ועומדת על 19.2 ק"מ לליטר בממוצע ופליטת ה CO2 מצוינת ועומדת על 135 גרם לק"מ .
הפאסאט 2011 תשווק בארץ ב 2 רמות גימור : קומפורטליין הבסיסית הכוללת התנעה בלחיצת כפתור,בלם חנייה חשמלי,בקרת אקלים דיגיטלית כפולת איזורים, מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה עם צג מגע ,קורא SD ומחליף ל 6 דיסקים .בקרת שיוט  ומחשב דרך. האבזור הבטיחותי כולל 6 כריות אוויר, בקרת יציבות ,הגה בעל קשיחות המשתנה בהתאם לנסיעה וגם לראשונה : מערכת המזהה עייפות של הנהג ומתריעה על כך בחיווי קולי וויזואלי על מנת שיעצור להפסקה.
רמת הגימור הגבוהה ' פרימיום ' כוללת בנוסף גג זכוכית חשמלי, ריפודי עור למושבים ולדיפוני הדלתות,מערכת סיוע לחנייה מדור 2, מושבים קדמיים חשמליים, וילון אחורי חשמלי , ועוד.
מחיר פולקסווגן פאסאט 2011 החל מ 189,900 ש"ח לדגם הבנזין.

פולקסווגן פאסאט החדשה

פולקסווגן פאסאט החדשה

 

עוד מחדשות רכב