פולקסווגן פאסאט החדשה

פולקסווגן פאסאט החדשה זוכה למראה נועז יחסית, תא נוסעים מרווח ואיכותי עוד יותר ומנועים חסכוניים עד 20% ביחס לדגם היוצא.

ששי כהן 04 ביול, 2014
פולקסווגן פאסאט החדשה

4 שנים לאחר שהחל שיווק הדור הנוכחי והשביעי של פולקסווגן פאסאט, חושפת פולקסווגן את הדור השמיני של מכונית המנהלים הפופולרית שלה המהווה מודל לחיקוי עבור לא מעט יצרני רכב בעולם. בשונה מהדור הקודם והאפרורי למראה, הפאסאט החדשה זוכה לעיצוב די נועז במונחים של פולקסווגן השמרנית, ולמרות ששומרת על קווי דמיון לא מעטים לדגם הנוכחי, נהנית מעיצוב אטרקטיבי למראה ואף נחשק.

פולקסווגן פאסאט החדשה

פולקסווגן פאסאט החדשה


הדגם החדש מבטיח להיות גם מרווח יותר לנוסעים, בזכות רוחב של 1.83 מטר ובסיס גלגלים שצמח משמעותית ועומד כעת על 279 ס"מ. אורך וגובה המכונית צומצמו קלות לטובת שיפור התנהגות הכביש, וגם צריכת הדלק מצטמצמת הודות להפחתת משקל משמעותית. בתוך תא הנוסעים, זוכה המכונית לעיצוב מודרני ואטרקטיבי למראה, וגם איכות החומרים ממשיכה לטפס ולהציב סטנדרטים חדשים בסגמנט, ואף לאיים על מכוניות יוקרתיות יותר. בהיצע הדגמים יוכלו לבחור הלקוחות בין לוח שעונים סטנדרטי ועשיר במידע, לבין לוח שעונים מתקדם ודיגיטלי לחלוטין, הכולל מסך "12.3 שפועל לצד מסך מידע "8 בקונסולה המרכזית.
היצע מנועי הבנזין יכלול מספר מנועים בהספקים של 140-280 כ"ס שיוצעו בשילוב לתיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות DSG, כאשר הדגם העיקרי שמיועד לארץ מצויד במנוע טורבו 1.8 ליטר 180 כ"ס שמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG עם 7 הילוכים. בחטיבת הדיזל יוצעו שלל מנועים בהספקים של 150-240 כ"ס.
פולקסווגן פאסאט החדשה תגיע לארץ לקראת סוף השנה או בתחילת 2015.

פולקסווגן פאסאט החדשה

פולקסווגן פאסאט החדשה