פולקסווגן פאסאט 2019 זוכה למתיחת פנים

פולקסווגן פאסאט, המשפחתית הגדולה הנמכרת בעולם בכל הזמנים, זוכה למתיחת פנים לדגמי 2019, הכוללת עדכון קליל למראה החיצוני והפנימי, לצד מערכות חדשניות המציעות נהיגה חצי אוטונומית.

ששי כהן 06 בפבר, 2019
פולקסווגן פאסאט 2019

פולקסווגן פאסאט תחגוג באביב הקרוב את יצור המכונית ה-30 מיליון שלה בעולם, מאז החל שיווק הדור הראשון שלה בשנת 1973, מה שהופך אותה למכונית המשפחתית הגדולה ( mid-size ) הפופולרית ביותר בעולם ואחת מ-3 דגמי פולקסווגן הנמכרים ביותר בכל הזמנים (לצידם של הגולף והחיפושית).


קרוב ל-4 שנים לאחר שהוצג הדור השמיני של פולקסווגן פאסאט, חושף כעת היצרן מתיחת פנים לדגם, האמורה לרענן אותו מול המתחרות החדשות ולשמר את מכירותיו בעידן בו מרבית הלקוחות נוטשים לעבר רכבי הפנאי.

במסגרת מתיחת הפנים, זוכה הפאסאט 2019 לעדכון קל לעיצוב החיצוני, הכולל חזית מעודכנת, יחידות תאורה בעיצוב חדש, חישוקי גלגלים בעיצובים חדשים ועיצוב מחודש לחלקה האחורי של המכונית, המתרכז ברובו ביחידות תאורה LED בעיצוב חדש. מעבר לכך, זוכים כל דגמי הפאסאט לתאורת חזית מסוג LED כסטנדרט, כאשר הדגמים הבכירים יצוידו בתאורה מתקדמת עוד יותר מסוג "מטריקס LED".
פולקסווגן פאסאט 2019

בתוך תא הנוסעים, רושמת הפאסאט המחודשת לוח שעונים דיגיטלי בעיצוב חדש בגודל "11.7, הגה בעיצוב חדש הכולל גם כפתורי מגע לתפעול לוח השעונים, מולטימדיה חדשה (עם מסך "6 בדגם הבסיסי, "8 באמצעי ו-"9.2 בבכיר), כאשר בעידן המסכים הדיגיטלים, מוותר היצרן על השעון האנלוגי שצויד הדגם היוצא ומוחלף באחד דיגיטלי (ופחות יוקרתי). אבזור הבטיחות קופץ מדרגה עם בלימה אוטונומית משופרת, התרעת סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי, התרעת שטח מת במראות ובקרת שיוט אדפטיבית הפעילה עד 210 קמ"ש וכוללת יכולות האטה גם בעיקולים, כיכרות ועוד, בעזרת שיתוף עם תוכנת הניווט.

פולקסווגן פאסאט 2019

את מנוע ה-1.4 ליטר הבסיסי בהיצע ששווק בישראל, מחליף מנוע הטורבו 1.5 ליטר 150 כ"ס, כשלצידו ישווק הדגם גם בגרסאות 2.0 ליטר 190 כ"ס והנעה קדמית או 272 כ"ס והנעה כפולה. כל הדגמים ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית DSG עם 7 הילוכים. גרסת הפלאג-אין GTE הכוללת מנוע טורבו 1.4 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק כולל של 218 כ"ס ותיבה אוטומטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים, המבטיחים טווח נסיעה חשמלי של 55 ק"מ, לא ברור לעת עתה אם תגיע לארץ.

פולקסווגן פאסאט 2019 תוצג רשמית בתערוכת ז'נבה שתיפתח בתחילת מרץ ועתידה להגיע לארץ ברבעון האחרון של השנה.