פולקסווגן פולו GTI החדשה בארץ : החל מ- 152,400 שקל

פולקסווגן פולו GTI החדשה יוצאת לדרך בישראל עם מנוע 1.8 ליטר 192 כ"ס, גיר אוטומטי ( בינתיים ) ומבטיחה לצד הביצועים גם צריכת דלק מרשימה עם 17.85 ק"מ לליטר בממוצע.

ששי כהן 15 ביונ, 2015
פולקסווגן פולו GTI החדשה

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, מודיעה על התחלת שיווק פולקסווגן פולו GTI החדשה בישראל, שמבטיחה ביצועים טובים יותר מבעבר, אבזור נדיב, צריכת דלק נמוכה במיוחד ומחיר הנמוך במעט ממחיר הדור הקודם שהושק בארץ בשנת 2011.



הדור הרביעי של הפולו GTI, שממשיך את שושלת מכונית הספורט הקטנה של החברה, שהוצגה לראשונה בשנת 1985, ישווק בארץ בגרסאות 3 ו- 5 דלתות ובגרסה אוטומטית בלבד בשלב הראשון ( בחברה מבטיחים בחודשים הקרובים גם גרסה ידנית ). לדברי היצרן, מדובר במכונית שלוקחת את האופי הספורטיבי צעד אחד נוסף קדימה, אך בעלת אופי נינוח בחיי היום יום, לצד תצרוכת דלק נמוכה במיוחד ביחס למקובל בקטגוריה. בכל הנוגע לעיצוב, זוכה ה- GTI לחישוקי "17 ספורטיביים, פס אדום העובר בחזית הרכב כשהצבע האדום מגיע גם לקליפרים של מערכת הבלימה, פנסי ערפל המשולבים בפגוש הקדמי, עם תאורת פנייה סטטית וצמד מפלטים מצופים כרום. בתוך תא הנוסעים מצוידת הפולו GTI בגלגל הגה ספורט GTI 3 צלעות עם ציפוי עור, ריפודי הבד המשובצים המזוהים עם הדגם, מסוג Clark, עיטורי כרום ודוושות ספורט מצופות אלומיניום.

פולקסווגן פולו GTI החדשה

פולקסווגן פולו GTI החדשה


הדגם ישווק עם מנוע 1.8 ליטר טורבו TSI המפיק כעת 192 כ"ס ו- 25.4 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG כפולת מצמדים. הביצועים : מ- 0-100 קמ"ש ב- 6.7 שניות ומהירות מרבית של 236 קמ"ש, לצד תצרוכת דלק של 17.85 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן, הודות בין השאר לטכנולוגיית ה- Blue Motion הכוללת את מערכת ה- Start&Stop.
פולקסווגן פולו GTI החדשה

פולקסווגן פולו GTI החדשה


אבזור הרכב יכלול כסטנדרט : בקרת שיוט, חיישן גשם, מראה מרכזית מתכהה, מערכת מולטימדיה מדגם Composition Media עם שליטה על תפריטי הרכב, תמיכה בקבצי MP3 ומסך מגע בגודל 6.5 אינץ', שקע USB, דיבוריתBluetooth מובנית עם 6 רמקולים, מראות צד מתכווננות חשמלית עם הפשרת אדים, בלם יד וידית הילוכים מעור, תאורת Coming Home Leaving Home, תאורת נהיגת יום ייעודית, 6 כריות אוויר, חיישן לחץ אוויר בצמיגים ועוד.
מחיר פולקסווגן פולו GTI החדשה נקבע על 152,400 שקל לגרסת ה- 3 דלתות ו- 154,900 שקל לגרסת ה- 5 דלתות השימושית.