פולקסווגן תהיה אחד מחמשת המותגים המובילים בישראל

יבואנית פולקסווגן מרחיבה את האחריות ל- 3 שנים, משפרת אבזור בדגמי המפתח ומפחיתה את מחירם, מחזקת את הקשר עם הלקוח הפרטי ותשיק ארבעה דגמים חדשים השנה, בדרך להיות אחד מחמשת המותגים המובילים בארץ תוך כשנתיים.

ששי כהן 19 בפבר, 2014

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, השיקה הבוקר את אסטרטגית החברה החדשה לשנתיים הקרובות. עבור מי שסיימה את שנת 2013 במקום העשירי בטבלת המכירות עם מסירה של 8,451 מכוניות ופתחה את 2014 במקום ה- 12 בחודש ינואר עם 818 מסירות, מאמינים בחברה שהם יכולים להגיע כבר השנה למקום גבוה משמעותית וטבעי יותר לדבריהם למותג. אז איך הם מתכוונים לעשות את זה, כשהשוק עמוס ותחרותי כ"כ? להלן האסטרטגיה החדשה שלהם:
הלקוח הפרטי על הכוונת
בפולקסווגן מתכננים להשקיע יותר מתמיד בלקוחות הפרטיים. כחלק מחיזוק הקשר עם הלקוחות הפרטיים ( המהווים 85% מהמכירות כיום ), מודיעה היבואנית על יישור קו עם מרבית המתחרות, והארכת האחריות לדגמי פולקסווגן לשלוש שנים במקום שנתיים עד כה. לצד האחריות המורחבת האמורה להעניק יותר שקט נפשי ללקוחות, מבטיחים ללקוחות הוותיקים טרייד-אין במחיר מחירון לצד התחייבות עתידית לרכוש חזרה את הרכב שלכם בעוד 3 שנים במחיר מחירון מלא של לוי יצחק. כחלק מחיזוק הקשר היום יומי עם הלקוחות הנאמנים, תזמין החברה מעת לעת את לקוחותיה לארוחות בוקר מיוחדות ללא כל התחיבות ותציע להם נסיעות מבחן על דגמים חדשים שיגיעו לארץ.


10 דגמים חדשים בשנתיים הקרובות
כבר בחודש הבא צפוי להתחיל שיווק פולקסווגן UP בישראל עם מנוע 1.0 ליטר ותיבות הילוכים ידניות ורובוטיות. הדגם ישווק בארץ עם אפשרות לאבזור עשיר מהמקובל, אך המחיר טרם פורסם. ברבעון השני של השנה, תנחת בארץ פולקסווגן פולו המחודשת שעברה מתיחת פנים לאחרונה. ברבעון השלישי יחל שיווק פולקסווגן חיפושית החדשה עם מנוע 1.2 ליטר טורבו, גיר אוט' ואבזור עשיר. בפולקסווגן מבטיחים מחיר תחרותי שיהפוך אותה לאטרקטיבית בקטגוריית רכבי הנישה הסטייליסטים. בקיץ צפויה לנחות כאן גם פולקסווגן ספורטוואן ( Sportvan ) מחליפת הגולף פלוס המציעה מיניוואן קומפקטי על בסיס הגולף המשפחתית. במהלך 2015 צפויים להגיע דגמים נוספים בינהם פולקסווגן פאסאט החדשה ומתיחות פנים לדגמי הג'טה, ואחרות.

פולקסווגן UP - בחודש הבא בישראל

פולקסווגן UP – בחודש הבא בישראל


הפחתת מחירים ושיפור אבזור בדגמי 2014
כחלק מהרצון לחזקת את מכירות המותג באופן מיידי, מציעה מעתה פולקסווגן הנחה קבועה על מספר דגמים : פולקסווגן פולו 1.2 DSG תוצע מעתה ב- 109,900 ש"ח ( 5,000- ש"ח ), פולקסווגן גולף 1.2 DSG תוצע עם חבילת אבזור Enjoy במחיר של 136,000 ש"ח ( 3,900- ש"ח ), פולקסווגן טיגואן 1.4 ליטר ב- 184,900 ש"ח ( 5,000- ש"ח ), פולקסווגן פאסאט 1.8 ב- 189,900 ש"ח ( 8,000- ש"ח ) ופולקסווגן שירוקו 1.8 ליטר ב- 184,900 ש"ח ( 5,000- ש"ח). בנוסף, לכל דגמי החברה תוצע מערכת ה- Mobileye הבטיחותית הכוללת : בקרת סטיה מנתיב, ניטור מרחק מלפנים וזיהוי הולכי רגל במחיר של 900 ש"ח במקום 2,900 ש"ח מחיר המחירון. דגם הג'טה הבסיסי יצויד מעתה כסטנדרט במערכת המולטימדיה "7 הכוללת צג מגע, דיבורית BT ועוד.
אם תעמוד פולקסווגן בתוכניותיה, אמור המותג להגיע למכירות של 10,000 מכוניות בשנה עד סוף 2016, המהווים נתח שוק של 5% משוק הרכב הישראלי. למספר הזה היא הגיעה אגב לפני כשנתיים, אולם אז התבססה גם על מכירות רבות לציי הרכב. כעת, את מרבית המכירות אמורים לספק הלקוחות הפרטיים שאמנם קשים יותר להשגה, אולם גם ריווחיים יותר לחברה.