פורד קוגה 2012

פורד חושפת בארה"ב את האסקייפ החדש אשר יהפוך לרכב עולמי וימכר באירופה ואצלינו תחת השם קוגה . פורד חשפה בתערוכת לוס אנג'לס את האסקייפ החדש לשוק האמריקאי , אשר ישווק גם מחוץ לארה"ב כדור השני של פורד קוגה , לצד עיצוב חדש ומודרני , אשר ככל הנראה ייוצר עבור השוק האירופאי ללא שינויים מהותיים ,…

ששי כהן 17 בנוב, 2011

פורד חושפת בארה"ב את האסקייפ החדש אשר יהפוך לרכב עולמי וימכר באירופה ואצלינו תחת השם קוגה .

פורד חשפה בתערוכת לוס אנג'לס את האסקייפ החדש לשוק האמריקאי , אשר ישווק גם מחוץ לארה"ב כדור השני של פורד קוגה ,
לצד עיצוב חדש ומודרני , אשר ככל הנראה ייוצר עבור השוק האירופאי ללא שינויים מהותיים , צומח הקוגה החדש במידות , אך אינו חורג מהמקובל ברכבי הפנאי עם 4.52 מטר באורך , 1.84 מטר ברוחב , 1.68 מטר בגובה , ובסיס גלגלים של 269 ס"מ .
הקוגה החדש יציע סביבת נהג נעימה ובפורד מבטיחים אבזור עשיר כולל מערכת שמע עם מסך מגע , כניסה לרכב והתנעה ללא מפתח , 7 כריות אוויר ושלל מערכות טכנולוגיות שיוצעו כאופציה ובינהן : מערכת לסיוע בחנייה , מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה , מערכת לפתיחת תא המטען עם הרגל ( כאשר הידיים עמוסות שקיות מקניות ) ועוד .
מתחת למכסה המנוע , יצויד הקוגה החדש בשני מנועי בנזין מסדרת ה EcoBoost החזקים והחסכוניים של החברה עם דגמי 1.6 ליטר 173 כ"ס ו 2.0 ליטר 237 כ"ס , אשר מוכרים גם מדגמי הפוקוס החדשה והמונדאו ( למרות שינויים קלים בהספק ) . הרכב יוצע עם הנעה קדמית או כפולה לבחירה ותיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות עם 6 הילוכים . עבור השוק האמריקאי תוצע גם גרסת 2.5 ליטר ועבור השוק האירופאי גם דגמי דיזל .
פורד קוגה החדש במפרט האירופאי , יוצג רשמית בתערכות ז'נבה במרץ 2012 ויגיע לארץ ככל הנראה במחצית השניה של 2012 כמתחרה ליונדאי IX35 וניסאן קשקאי .

עוד מחדשות רכב