פורד S Max וגלאקסי עוברות לטורבו

דגמי ה S MAX והגלאקסי ל 2012 , זוכים למנוע חדש ,חזק וחסכוני יותר לצד והפחתת מחיר נאה של 15,500 ש"ח ב S MAX. פורד ישראל ממשיכה להתחדש ומודיעה על מעבר למנוע הטורבו 2.0 ליטר החדש של פורד גם בדגמי 2012 של ה S MAX והגלאקסי . צמד מובילי הנוסעים של החברה עוברים בימים אלה…

ששי כהן 01 בינו, 2012

דגמי ה S MAX והגלאקסי ל 2012 , זוכים למנוע חדש ,חזק וחסכוני יותר לצד והפחתת מחיר נאה של 15,500 ש"ח ב S MAX.

פורד ישראל ממשיכה להתחדש ומודיעה על מעבר למנוע הטורבו 2.0 ליטר החדש של פורד גם בדגמי 2012 של ה S MAX והגלאקסי .
צמד מובילי הנוסעים של החברה עוברים בימים אלה למנוע ה 2.0 ליטר טורבו מסדרת ה EcoBoost החסכונית , המציע הספק של 203 כ"ס במקום מנוע ה 2.3 ליטר 160 כ"ס שצוידו הדגמים עד כה. עם המנוע הנ"ל , משתפרים ביצועי המכוניות עם זינוק ל 100 קמ"ש תוך 8.5 שניות בלבד ב S MAX ו- 8.8 שניות בגלאקסי , והמהירות המרבית עומדת על 221 קמ"ש ו -217 קמ"ש בהתאמה .
כחלק מהמעבר למנועי הטורבו החדשים , מקבלות המכוניות גם את תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים עם 6 הילוכים שמחליפה את התיבה האוטומטית ששרתה עד כה את הדגמים . עם יחידת הכח הנ"ל , צפויים ה S Max והגלאקסי להציע נתוני צריכת דלק טובים יותר מבעבר ופליטת מזהמים נמוכה משמעותית .
בדלק מוטורס היבואנית , מעוניינים לדחוף יותר את ה S Max בשנה הקרובה ולצורך כך מוזל מחירה של המכונית ב 15,500 ש"ח ל- 175,000 ש"ח אטרקטיביים למדי . מחיר פורד גלאקסי 2012 נותר ללא שינוי ועומד על 204,500 ש"ח.

עוד מחדשות רכב