פותחים שנה עם הנחות לסובארו, ג'יפ, אלפא רומיאו, WEY ו- פיאט

חברת סמלת פותחת את שנת 2024 עם ימי מכירות מיוחדים, בהם מבטיחה היבואנית הנחות של אלפי עד עשרות אלפי שקלים לדגמי סובארו, פיאט, אלפא רומיאו, JEEP ו- WEY, לצד הטבות נוספות.

מדור שיווקי 01 בינו, 2024
פיאט 500e חשמלית

בסיום רבעון קשה ליבואני הרכב, נפתחת שנת 2024 עם מלאים גדולים של מכוניות בקרב מרבית יבואני הרכב בארץ אשר יספקו לנו ככל הנראה גם שלל מבצעי רכב. ראשונה לצאת במבצע עם תחילת השנה, היא חברת סמלת, יבואנית סובארו, ג'יפ, אלפא רומיאו, פיאט ו-WEY שתחל השבוע בימי מכירות מיוחדים לתחילת השנה, עם הבטחה להנחות עד עשרות אלפי שקלים בחלק מהדגמים.


בסמלת מבטיחים מבצע "טריפל סייל" מיוחד הכולל הטבה משולשת עם הנחה על מחיר המחירון לצד טרייד אין והטבת מימון ללא ריבית. לדברי מורן דאי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בסמלת: "בתחילתה של השנה האזרחית החדשה ומתוך הבנת מצבו של הצרכן הישראלי בימים אלו, אנו עושים כל שביכולתנו להציע את מגוון הרכבים במחירים הכי טובים. לכן, אנו בסמלת יוצאים במבצע ה'טריפל סייל' – הנחה על מחיר מחירון עד 21,000 ש"ח, טרייד אין ומימון ללא ריבית".

מעוניינים בהצעת מחיר מסודרת, כולל נסיעת מבחן על כל אחד מדגמי החברה וקבלת הצעת מימון אטרקטיבית וטרייד-אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן ונציגי החברה ישמחו לשוב אליכם בהקדם. 

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם