פיאט בראבו בישראל

לאחר דחיות חוזרות ונשנות נחתה בשעה טובה הבראבו בארץ עם גיר אוטומטי ומחיר אטרקטיבי. חברת סמל"ת יבואנית פיאט מפתיעה ומודיעה היום על התחלת שיווק הבראבו בישראל. לאחר מספר דחיות שנבעו בעיקר מחוסר ציודה של הבראבו בגיר אוטומטי ותמחור לא תחרותי , מצליחה סמל"ת להביא לארץ את הגרסה האוטומטית- רובוטית ובמחיר אשר ממקם אותה בגבולות קבוצת…

ששי כהן 17 בנוב, 2009

לאחר דחיות חוזרות ונשנות נחתה בשעה טובה הבראבו בארץ עם גיר אוטומטי ומחיר אטרקטיבי.

חברת סמל"ת יבואנית פיאט מפתיעה ומודיעה היום על התחלת שיווק הבראבו בישראל.
לאחר מספר דחיות שנבעו בעיקר מחוסר ציודה של הבראבו בגיר אוטומטי ותמחור לא תחרותי , מצליחה סמל"ת להביא לארץ את הגרסה האוטומטית- רובוטית ובמחיר אשר ממקם אותה בגבולות קבוצת רישוי 2.
הבראבו מגיעה לארץ מצויידת במנוע בנזין 1.4 ליטר עם הגדשת טורבו , בעל הספק נאה של 120 כ"ס אשר משודכת אליו תיבת הילוכים רובוטית 6 הילוכים . עם המנוע הנ"ל מציעה הבראבו ביצועים מצויינים הכוללים תאוצה ל 100 קמ"ש האורכת 9.6 שניות  ומהירות מירבית של 197 קמ"ש.
כצפוי ממנועי הדור החדש של פיאט , הבראבו חסכונית וידידותית לסביבה. תצרוכת הדלק הממוצעת המוצהרת שלה עומדת על 16.4 ק"מ לליטר ופליטת ה CO2 נמוכה יחסית ועומדת על 143 גרם לק"מ. דרוג המכונית בדרגות הזהום של המיסוי הירוק הוא 4 .
אבזור הרכב כולל כסנדרט 4 חלונות חשמליים, מראות ונעילה חשמליים, מזגן עם בקרת אקלים מפוצלת כולל פתחים ליושבים מאחור, בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית תומכת MP3 ונשלטת מההגה, שליטה על ההילוכים גם מההגה ועוד. האבזור הבטיחותי כולל כסטנדרט 6 כריות אוויר ובקרת יציבות .
עד להתחלת השיווק בינואר הקרוב , הביאה סמל"ת משלוח טרום שיווק הכולל גרסת LIMITED EDITION במלאי מוגבל. מחירה של גרסת טרום ההשקה יעמוד על 119,990 שקלים. גרסה זו תכלול לצד האבזור הסטנדרטי גם חלונות כהים, חישוקי סגסוגת ודיבורית BT  עם חיבור USB  לרדיו. עם זאת, בניגוד לדגם שישווק בינואר, תשווק גרסה זו עם 4 כריות אוויר וללא ESP .
לדברי מנכ"ל סמל"ת אורי להב, הבאתה של הבראבו מהווה עידן חדש לפיאט בישראל: "הבראבו היא מקדם כח משמעותי למותג. אם עד היום התרגלנו לחשוב על פיאט כרכב קטן, היום אנחנו יכולים להתגאות במגוון מכובד שמתחיל ב-500 הקטנה והאופנתית ומסתיים בכרומה הגדולה כשבתווך שוכנות הפונטו ועתה גם הבראבו. אני בטוח  שב-2010 נראה הרבה יותר פיאט על הכביש".