פיאט פונטו איבו בארץ

הפונטו איבו מגיעה לארץ עם מנועי המולטי-איר החסכוניים,אבזור משופר ובמחיר התחלתי של 94,990 שקלים. חברת סמל"ת יבואנית מכוניות פיאט , החלה לשווק את הפונטו איבו החדשה אשר הוצגה לפני מספר חודשים. הדגם החדש מקבל עידכוני עיצוב מתבקשים וכולל חזית חדשה לרכב הכוללת מראה ספורטיבי יותר עם יחידות תאורה חדשות , פגוש קדמי וגריל מסוגנן ….

ששי כהן 01 בפבר, 2010

הפונטו איבו מגיעה לארץ עם מנועי המולטי-איר החסכוניים,אבזור משופר ובמחיר התחלתי של 94,990 שקלים.

חברת סמל"ת יבואנית מכוניות פיאט , החלה לשווק את הפונטו איבו החדשה אשר הוצגה לפני מספר חודשים.
הדגם החדש מקבל עידכוני עיצוב מתבקשים וכולל חזית חדשה לרכב הכוללת מראה ספורטיבי יותר עם יחידות תאורה חדשות , פגוש קדמי וגריל מסוגנן . מבט מהצד חושף חישוקי גלגלים חדשים ומאחור זוכה המכונית לשינוי עיצוב קלים כולל יחידות תאורה חדשות ופגוש אחורי חדש.
מתחת למכסה המנוע מציעה הפונטו איבו לראשונה בארץ גם את מנועי המולטי-אייר החדשים של החברה. המכונית תשווק בארץ עם מנוע 1.4 ליטר עם הספק של 105 כ"ס , ובעתיד הקרוב יצטרף גם דגם עם הספק של 135 כ"ס. לשני המנועים הנ"ל תשודך תיבת הילוכים ידנית 5 הילוכים והם מצטיינים בביצועים טובים לצד חיסכון ניכר בדלק וידידותיות לסביבה עם פליטת מזהמים נמוכה מאוד.
דגם נוסף שהחל שיווקו , מצוייד במנוע ה 1.4 ליטר המוכר עם הספק של 77 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית או אוטומטית רובוטית .
אבזור הרכב כולל כסטנדרט  7 כריות אוויר, בקרת יציבות , 4 חלונות חשמליים, מחשב דרך ומערכת שמע מקורית נשלטת מההגה. לראשונה מוצעת כסטנדרט גם מערכת ה START/STOP אשר מכבה את המנוע בזמן עמידה ומדליקה אותו מיידית עם לחיצה על דוושת הגז , ומסייעת להפחתה משמעותית בצריכת הדלק.
רמת גימור "דיינמיק" תוצע כאופציה ותוסיף לחבילה מזגן עם בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת וחישוקי סגסוגת קלים.
פיאט פונטו איבו תשווק לצד הגרנדה פונטו שתמשיך להיות משווקת לצידה כאופציה זולה לפחות בשנתיים הקרובות.
מחירי הפונטו איבו 2010 נקבעו על : 1.4 ל' ACTIVE  ידני – 94,990 ₪ , 1.4 ל' ACTIVE  אוט' – 99,990 ₪ , 1.4 ל' DYNAMIC  אוט' – 104,990 ₪ , 1.4 ל' multi-air  DYNAMIC  ידני (105 כ"ס) – 109,990 ₪.
אספקות צפויות עוד החודש.

פיאט פונטו איבו בארץ

פיאט פונטו איבו בארץ