פיאט 500X המחודשת בישראל

קבוצת סמל"ת מודיעה על התחלת שיווקו של פיאט 500X המחודש, המצויד בחבילת בטיחות מתקדמת, וכולל לראשונה גם גרסת Cross בעלת הופעה קרבית יותר.

ששי כהן 28 ביונ, 2017

בדיוק שנתיים לאחר שהחל שיווק פיאט 500X בישראל, מודיעה קבוצת סמל"ת היבואנית על התחלת שיווק הדגם המחודש שעבר מתיחת פנים קלה לאחרונה, שעיקרה שדרוג הדגמים בחבילת הבטיחות המתקדמת "Safety Pack", לצד התחלת שיווק גרסת "Cross" חדשה.




עיקר השינויים כאמור בדגם המחודש, כולל שדרוג האבזור הבטיחותי, עם ציודן של כל גרסאות ה-500X (למעט דגם ה-Pop הבסיסי) בחבילת בטיחות מקורית ומתקדמת הכוללת: מערכת התראת התנגשות (בין 7 – 200 קמ"ש) משולבת עם מערכת בלימה אוטונומית במהירויות גבוהות ונמוכות, בקרה והתראה על סטייה מנתיב הנסיעה, כולל תיקון היגוי אקטיבי, מערכת לניטור" שטחים מתים" במראות הצד, מערכת התראת תעבורה צולבת בנסיעה לאחור, חיישני חנייה מקוריים, מצלמת נסיעה לאחור ובקרת שיוט אדפטיבית. עם חבילת האבזור החדשה הופכת ה-500X לאחת המובילות בסגמנט בכל הנוגע לבטיחות.
פיאט 500X CROSS פיאט 500X CROSS
לצידן של הגרסאות המוכרות, מתחילה פיאט בשיווק ה-500X גם בגרסת שטח העונה לשם "Cross", הכוללת מראה בסגנון שטח בולט ואגרסיבי, עם פגושים קרביים יותר למראה, חישוקי גלגלים "17 בעיצוב שונה ומספר תוספות קוסמטיות נוספות. הדגם ישווק ברמת גימור גבוהה הכוללת לצד חבילת הבטיחות המתקדמת החדשה גם מערכת בורר מצבי נהיגה, כולל מצב Traction לאחיזה מוגברת בדרכים לא סלולות, חלונות אחוריים כהים, ידיות חיצוניות בצבע כרום מט,  קונסולה מרכזית בצבע אפור מט במרקם מגורען, אגזוז אחורי מצופה ניקל מוגדל, מושבי בד מהודר בצבע שחור עם תפירה לבנה, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם חניה חשמלי, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך"5, ועוד.




מחיר פיאט 500X ברמת גימור POP STAR SAFETY החדשה הכוללת בין השאר מעתה גם חישוקי "17 וכניסה והנעה ללא מפתח נקבע על 140,900 שקל. מחיר גרסת ה-CROSS נקבע על 144,900 שקל. במסגרת השקת הדגמים, יוצעו 2 הדגמים במחירי השקה של 129,900 ו-139,900 שקל בהתאמה.