פיג'ו 508 פאסטבק החדשה בישראל – החל מ- 200,000 שקל

קבוצת לובינסקי משיקה את ה-508 החדשה, בעיצוב פאסטבק מרהיב, תא נוסעים מסוג i-Cockpit, מנועי 1.6 ליטר המפיקים 180-225 כ"ס, תיבה אוטומטית 8 הילוכים ואבזור עשיר כולל מתלים אדפטיבים כסטנדרט !

ששי כהן 05 במאי, 2019
פיג'ו 508 פאסטבק

8 שנים לאחר שהוצגה לראשונה פיג'ו 508, וקצת יותר משנה לאחר שנחשף בעולם הדור של השני של מכונית המנהלים החדשה של פיג'ו, מודיעה קבוצת לובינסקי על התחלת שיווקו של הדור החדש בארץ, הנכנס לקטגוריית מכוניות המנהלים המצטמצמת, עקב המעבר המאסיבי של הלקוחות לעבר שוק רכבי הפנאי.


הדור השני של ה-508 זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, עם מרכב 5 דלתות מרהיב בתצורת "פאסטבק", שללא ספק ימשוך עניין ברחוב. בתוך תא הנוסעים מציעה המכונית את עיצוב ה- i-Cockpit המתקדם, אותו ראינו בשלל דגמי היצרן מהשנים האחרונות, עם לוח מחוונים דיגיטלי (ותומך עברית) בגודל "12.3, עיצוב העוטף את הנהג, איכות חומרים גבוהה והגה ספורטיבי קטן. יחד עם בסיס גלגלים נדיב של 280 ס"מ, אמורה ה-508 החדשה לספק תא נוסעים מרווח למדי לחמישה נוסעים.

פיג'ו 508 פאסטבק

צילום: רונן טופלברג

הדגם ישווק בארץ ב-2 גרסאות מנוע: 1.6 ליטר טורבו המפיקה 180 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ, המתקבל כבר ב-1,650 סל"ד, המציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות, מהירות מרבית של 230 קמ"ש ותצרוכת דלק של 18.2 ק"מ לליטר בהתאם לתקן WLTP בנסיעה משולבת. מעליו תוצע גרסת ה- GT החזקה יותר, המצוידת במנוע טורבו 1.6 ליטר 225 המפיק  כ"ס ו-30.6 קג"מ, המתקבל כבר מ-1,750 סל"ד, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ"ש ותצרוכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר בממוצע. צמד המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים מתוצרת AISIN  היפנית.

פיג'ו 508 פאסטבק

צילום: רונן טופלברג

הדגם ישווק ב-2 רמות גימור, כאשר שתיהן עשירות כסטנדרט וכוללות: מתלים אדפטיביים מתכווננים אלקטרונית עם 3 מצבים (נורמל, קומפורט וספורט), בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירת מיקום במרכז הנתיב, מצלמת חניה אחורית בעלת "מבט על" עם חיישני חניה מובנים וקווי גבולות חניה, מערכת מולטימדיה מקורית עם 8 רמקולים, גג פנורמי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, ממשק Apple Carplay,  בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים ופתחי מיזוג למושבים מאחור, כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, תאורת אווירה פנימית, גימור דמוי קרבון בדלתות והקונסולה המרכזית, סופי אגזוז כרום, חישוקים קלים בקוטר 18 אינץ' ועוד.

רמת האבזור GT מוסיפה על כל אלה מערכת לחניה אוטומטית במקביל ובניצב, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען עם הנפת הרגל, מושבים קדמיים חשמליים עם זיכרונות מצופים באלקנטרה בשילוב עור נאפה מחוממים עם עיסוי בחמישה סגנונות, מערכת שמע FOCAL בהספק 515 וואט עם 10 רמקולים כולל סאב-וופר בתא המטען, פנסים ראשיים Full-Led עוקבי פניה, מצלמת חניה קדמית, חישוקים קלים בקוטר 19 אינץ', חלונות כהים ושלל נגיעות עיצוב ספורטיביות בגריל הקדמי, המראות, תקרת הרכב ועוד.

מחיר פיג'ו 508 פאסטבק החדשה מתמקם ברף העליון של מחירי מכוניות המנהלים שאינן ממותג יוקרה בארץ ונקבע על 199,990 שקל לדגם הפרימיום  ו-239,990 שקל לדגם ה-GT.


עוד מחדשות רכב