פיג'ו 508 פלאג אין הייבריד בישראל – החל מ-244,990 שקל

פיג'ו 508 פאסטבק נוחתת בישראל בגרסת פלאג-אין הייבריד חדשה המבטיחה ביצועים חמים לצד צריכת דלק של 66.6 ק"מ לליטר בממוצע ואפשרות לנהוג לטווח של 57 ק"מ על חשמל בלבד. הדגם ישווק ברמת הגימור GT העשירה בתוספת מחיר של 10,000 שקל בלבד מול גרסת ה-GT בנזין הרגילה.

ששי כהן 25 בנוב, 2020
פיג'ו 508 פלאג אין הייבריד

קבוצת לובינסקי ממשיכה בגל ההשקות של הדגמים החשמליים בישראל, ועכשיו מגיעה גם תורה של מכונית המנהלים פיג'ו 508 להתעדכן בגרסת פלאג-אין הייבריד חזקה, מאובזרת וחסכונית במיוחד בדלק. בשונה מהמקובל בו מוצעים דגמי ה-PHEV במחיר הגבוה משמעותית מגרסאות הבנזין המקבילות, במקרה של ה-508, מדובר בתוספת של 10,000 שקל מול גרסת הבנזין GT הרגילה המשווקת כאן בשנה וחצי האחרונות. יחד עם זאת, גם מחיר הדגם הזה חודר עמוקות לגזרת דגמי היוקרה.


ה-508 פלאג-אין (PHEV) משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין המפיק 180 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ למנוע חשמלי המותקן בחזית ומפיק 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ אשר מקבל את האנרגיה מסוללה בקיבולת של 11.8 קוט"ש. ההספק המשולב עומד על 225 כ"ס והמומנט המשולב על 36.7 קג"מ. יחד עם תיבת 8 הילוכים מבית AISIN מפיקים תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 240 קמ"ש. גרסה זו מאפשרת נסיעה על טהרת החשמל לטווח של 57 ק"מ (WLTP) ונסיעה עד מהירות של 135 קמ"ש, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 66.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת לפי תקן WLTP והפליטה על 33 גרם CO2 לק"מ – קבוצת זיהום 2.

טעינת הסוללה מעמדת טעינה AC ביתית או ציבורית המספקת 32 אמפר/שעה תארך 1.6 שעות וניתן לטעון גם משקע חשמל ביתי בעזרת כבל מוד 2  (10 אמפר/שעה) בו הטעינה מ-0 ל-100% תארך 5.5 שעות.

פיג'ו 508 פלאג אין הייבריד

הדגם ישווק ברמת גימור אחת וגבוהה במיוחד "GT" הכוללת:  מתלים אדפטיביים מתכווננים אלקטרונית במספר מצבים (נורמל, קומפורט וספורט), מצלמות חניה היקיפיות בעלת "מבט על" עם חיישני חניה מובנים וקווי גבולות חניה, מערכת מולטימדיה מלאה מקורית עם 10 רמקולים כולל סאב-וופר בתא המטען, גג פנורמי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, ממשק Apple Carplay, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים ופתחי מיזוג למושבים מאחור, כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, מערכת לחניה אוטומטית במקביל ובניצב, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען עם הנפת הרגל, מושבים קדמיים חשמליים עם זיכרונות מצופים באלקנטרה בשילוב עור נאפה מחוממים עם עיסוי, מערכת שמע FOCAL בהספק 515 וואט עם 10 רמקולים כולל סאב-וופר בתא המטען, פנסים ראשיים Full-Led, תאורת אווירה פנימית, גימור דמוי קרבון בדלתות והקונסולה המרכזית, סופי אגזוז כרום, חישוקים קלים בקוטר 18 אינץ', חלונות כהים ועוד.

אבזור הבטיחות כולל מערכת בלימת חירום אקטיבית (עד 140 קמ"ש), בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירת מיקום במרכז הנתיב, מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי, התרעה על הימצאות רכב בשטח המת במראות הכוללת תיקוני היגוי, החלפת אורות אוט', זיהוי תמרורי נהיגה ועוד.

מחיר פיג'ו 508 פלאג-אין נקבע על 244,990 שקל. הדגם יוצע עם אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה ו-3 שנים או 100,000 ק"מ על שאר מערכות הרכב. הדגם יוצע עם תנאי השקה הכוללים עמדת טעינה מתנה ללא התקנה לכל המזמינים עד סוף דצמבר 2020 +   5,000 שקל הנחה על תשלום במזומן או הטבת טרייד-אין או מימון ללא ריבית עד 130,000 שקל. 



עוד מחדשות רכב