פיוניר חושפת מולטימדיה לרכב אספנות/ ישן

יצרנית מערכות השמע פיוניר (Pioneer) חשפה בתערוכת הטכנולוגיה CES 2021 מולטימדיה חדשה "סינגל דין" עם מסך נפרד העשויה להתאים במיוחד עבור רכבים ישנים/ אספנות או לרכבים חדשים עם בעיות מיקום.

ששי כהן 21 בינו, 2021
מולטימדיה לרכב אספנות

תערוכת הטכנולוגיה המסורתית של לאס וגאס (CES) אמנם לא בוטלה השנה, אך עברה לפלטפורמה דיגיטלית בשל וירוס הקורונה, ואפשרה לחובבי הענף והעוסקים בו חשיפה לשלל החידושים של השנה החדשה. בין שלל החידושים שנחשפו בשבוע החולף, מצאנו את מערכת המולטימדיה החדשה של Pioneer, אשר פותחה כדי לתת מענה לרכבים חדשים עם בעיית מיקום מערכת מולטימדיה סטנדרטית, או ועם פוטנציאל גדול יותר גם מענה לרכבים ישנים או רכבי אספנות.


המולטימדיה החדשה העונה לשם DMH-WC5700NEX, משתייכת לסדרת המוצרים החדשה "NEX" של היצרן, וכוללת יחידה ראשית בגודל סינגל דין (single-DIN) המתאימה לכל רכב ישן שהותקנה בו עד כה מערכת רדיו-טייפ/דיסק סטנדרטית, כאשר המסך מתחבר אליו ובולט מעט החוצה. אז מה החידוש העיקרי? המסך והיחידה הראשית הם רכיבים נפרדים: המסך מתחבר ליחידה הראשית באמצעות כבל במקום להיות מחובר ישירות אליו, מה שאומר שאתם יכולים להתקין את המולטימדיה במיקום המיועד ברכב ולהתקין את המסך במקום אחר (מעל הדשבורד לדוגמה כמסך "צף") במידה והמסך גורם להסתרה של מתגים בקונסולת המכשירים המרכזית או חוסם את פתחי המיזוג המרכזיים.

המערכת החדשה כוללת צג מגע איכותי בגודל "6.8 ומצטרפת למערכות קודמות שהיצרנית הציגה עם מסכים גדולים יותר (עד "10.1) וכוללת תמיכה מלאה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי בחיבור רגיל או אלחוטי, דיבורית BT, רדיו רגיל או אינטרנטי, חיבור למתגי שליטה המקוריים של הרכב ושלל אפליקציות נוספות.

היצרן טרם חשף את מחיר המולטימדיה