פרארי קליפורניה T החדשה בישראל

פרארי קליפורניה T החדשה מצוידת במנוע טורבו V8 בנפח 3.8 ליטר 560 כ"ס וגיר אוטומטי ומבטיחה את כל יתרונות הטורבו ללא חסרונות הטורבו המוכרים. שלכם תמורת 1.85 מיליון ש"ח.

ששי כהן 07 בספט, 2014
פרארי קליפורניה T החדשה ( wheel )

חברת אוטו איטליה, יבואנית פרארי, השיקה היום רשמית את פרארי קליפורניה T החדשה בישראל עם הבטחה ליותר כח ופחות צריכת דלק ומזהמים. הקליפורניה T, מכונית הספורט קבריולט בעלת הגג הקשיח החשמלי, שבמספר שניות הופך את הרכב מרכב קופה למכונית קבריולט מרהיבה, מחזירה גם את פרארי למנועי הטורבו, לאחר היעדרות של 27 שנים, עם הבטחה לניצול כל יתרונותיו של מנוע הטורבו, אך לראשונה בעולם הרכב, ללא החסרונות המסורתיים של מנועי הטורבו.


פרארי קליפורניה T החדשה ( wheel )

פרארי קליפורניה T החדשה ( wheel )


לצד עיצוב ספורטיבי, מהפנט ומפתה כצפוי מדגמי פרארי, מציעה המכונית ארבעה מושבים ( השניים האחוריים סמליים )+ שימושיות משופרת עם תא מטען המסוגל לאכלס צמד מיזוודות, אך החלק המרכזי ברכב החדש הוא כמובן מנוע הטורבו 8 צילינדרים החדש בנפח 3.85 ליטר המפיק 560 כ"ס ב- 7,500 סל"ד ו-77 קג"מ ב- 4,750 סל"ד ומספק רצועת כח ליניארית כאשר לרשות הנהג עומד שפע של מומנט בכל סל"ד מבוקש. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, המטיסים יחדיו את הרכב ל- 100 קמ"ש תוך 3.6 שניות בלבד, בדרך למהירות מירבית של 316 קמ"ש. תצרוכת הדלק שלו שופרה ב- 15% לעומת הדגם היוצא ועומדת כעת על 9.5 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן, לצד פליטת CO2 של 250 גרם לק"מ, הנחשבת לנמוכה עבור רכב בקטגוריה הנ"ל.
פרארי קליפורניה T החדשה ( wheel )

פרארי קליפורניה T החדשה ( wheel )


פרארי קליפורניה T החדשה תשווק בישראל ברמת אבזור בסיסית גבוהה במיוחד הכוללת: חישוקי "19 ספורטיביים, מערכת בלמים קרבו-קרמיים, פנסי Bi-Xenon עם תאורת LED, חיישני גשם ותאורה, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך "6.5, כפתור בקרה לשליטה ברכב מגלגל ההגה, ריפודי עור ומושבי ספורט, מערכת מתלים בעלת 2 מצבים, ושלל תוספות שונות.
פרארי קליפורניה T החדשה ( wheel )

פרארי קליפורניה T החדשה ( wheel )


מחיר פרארי קליפורניה 2014 נקבע על 1.85 מיליון ש"ח. לדברי היבואן, 2 מכוניות ראשונות כבר הוזמנו והראשונה מהן תעלה כבר בחודש הבא על הכביש בישראל. צפי המכירות של הדגם לשנת 2015 עומד על 5 מכוניות. מאז החל שיווק פרארי בישראל לפני כשנתיים וחצי, עלו לכביש עד כה כ- 35 מדגמי פרארי, כאשר הדגם המבוקש ביותר הוא ה-458 איטליה.