פרוייקט גריטת הרכבים יוצא לדרך כמתוכנן

כל הפרטים כיצד תוכלו למסור את רכביכם לגריטה ולקבל 3,000 ש"ח בעבורו החל מינואר 2010. פרוייקט גריטת הרכבים הישנים יוצא לדרך בהתאם לתוכניות המקוריות ולא יידחה כפי שפורסם מספר פעמים לאחרונה . החל מה 1 בינואר 2010 , בעלי רכב שגילו 20 שנה ומעלה ועם רישוי בתוקף , יוכלו למסור את רכבם לחברת א.א. קאר…

ששי כהן 20 בדצמ, 2009

כל הפרטים כיצד תוכלו למסור את רכביכם לגריטה ולקבל 3,000 ש"ח בעבורו החל מינואר 2010.

פרוייקט גריטת הרכבים הישנים יוצא לדרך בהתאם לתוכניות המקוריות ולא יידחה כפי שפורסם מספר פעמים לאחרונה . החל מה 1 בינואר 2010 , בעלי רכב שגילו 20 שנה ומעלה ועם רישוי בתוקף , יוכלו למסור את רכבם לחברת א.א. קאר סנטר מוטורס בע"מ היושבת באיזור התעשייה הקלה באשדוד ולקבל בעבורו 3,000 ש"ח .
משיחה שערכנו עם הזכיינית שתגרוט את הרכבים נמסר שאדם המעוניין למסור את רכבו לגריטה, יאלץ לגשת תחילה למשרד הרישוי שם ינפיקו לו אישור שהרכב מיועד לגריטה ( כאמור לרכב משנת 1990 ומטה ובעל טסט בתוקף ) ואז יוכל להגיע ולמסור את רכבו במגרש המיועד של הזכיינית באשדוד. בהמשך השנה יצטרפו 5 זכיינים נוספים שיעמדו בדרישות המשרד לאיכות הסביבה אשר יהיו פזורים באיזורים נוספים במדינה.
התשלום עבור הרכב יועבר ע"י משרד הרישוי ישירות לחשבון הבנק של הבעלים תוך 30 יום מיום מסירת הרכב לגריטה.
ניתן יהיה להוביל את הרכב לגריטה על גרר ,אך במידה ויתברר כי הוסרו חלקים מהרכב ( מנוע, גיר, מצבר, צמיגים וכו' ) לא ילקח הרכב לגריטה.  הרכב בכל מקרה אינו חייב להניע .
לפי נתוני המשרד לאיכות הסביבה , קיימים כיום בישראל כ 70,000 כלי רכב בני  20 שנה ומעלה בעלי רישוי בתוקף ושאינם רכבי אספנות . המשרד יקצה לתכנית כ 20 מיליון ש"ח ל 5 שנים ואמור להביא לגריטה בהיקף  של 6,000 מכוניות בשנה.
יש לציין שבחודש שחלף מאז אושר פרוייקט גריטת הרכבים ע"י המשרד לאיכות הסביבה , כמעט ונעלמו כל הרכבים שהוצעו למכירה ומחירם היה פחות מ 3,000 ש"ח …