פתיחה מוצלחת לדאצ'יה בישראל

יבואנית דאצ'יה מדווחת על 400 הזמנות בחודש הראשון לשיווק המותג הזול בישראל, מהם כבר עלו לכביש כ-200 מכוניות.

ששי כהן 01 בפבר, 2015
מרכז דאציה פתח תקוה - צילום שי וליץ (4)

חברת קרסו מוטורס, יבואנית דאצ'יה, מדווחת על פתיחה מרשימה למותג ה- Low Cost בישראל. לדברי החברה, במהלך 3 השבועות הראשונים לשיווק המותג בישראל, הוזמנו כ-400 כלי רכב, מהם כ-200 נמסרו כבר ללקוחות. הדגם המוביל במכירות כצפוי הוא רכב השטח דאצ'יה דאסטר ומקדים את הדאצ'יה סנדרו סטפווי. מדובר ללא ספק בפתיחה חיובית למותג, בהתחשב בכך שכל הדגמים שלו מצוידים רק בתיבות הילוכים ידניות, ונכון לעכשיו ניתן להזמין את הרכב רק באולם התצוגה בפ"ת או באתר האינטרנט ( שסיפק גם הוא כמה הזמנות ).


לדברי אבי תמיר, מנכ"ל קבוצת הרכב של קרסו מוטורס: "ידענו שזה יעבוד ושהקהל הישראלי יחבק אותנו בחזרה, אבל לא הערכנו מספיק את העוצמות. ראינו במרכז התצוגה הארצי שלנו ישראלים שמחים, מחייכים וקונים עם המון כייף. מדיניות המחירים הנמוכים והאחידים יחד עם היצע המוצרים הרחב, נתנו הרגשת ביטחון לכל מי שניכנס, בין אם רכש במקום או ירכוש בעתיד".