פתרונות חניה: מכפילי חניה של אפלפארק

הכירו את מכפיל החניה : הלהיט החדש בשוק המאפשר לכם הכפלת מקומות החניה בביתכם או במקום העבודה, ועל הדרך שידרוג שווי הנכס שלכם במאות אלפי שקלים !

ששי כהן 22 בינו, 2017

כמעט 300 אלף מכוניות חדשות שעלו לכבישים בישראל ב-2016, מבהירים ללא ספק שעד כמה שחשבנו שצפוף כאן, אז בעתיד יהיה לצערנו עוד יותר גרוע. עומסי התנועה הבלתי אפשריים ומצוקת מציאת מקומות חנייה, הפכו מזמן לשגרת חיינו. רק בשבוע שעבר הכריז רון חולדאי, ראש עיריית ת"א-יפו, ש-"נגמר עידן המכונית הפרטית בת"א", במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה לרגל השקת פרויקט "אוטותל" – הרכב השיתופי העירוני בת"א, האמור לגרום לכם לוותר על אחד מכלי הפרטיים שאתם מחזיקים בביתכם. אז בזמן שלפקקי התנועה אין כרגע פיתרון קסם, לבעיית החניה בביתכם או במקום עבודתכם יש מענה פופלרי מעולם פתרונות החניה, שמציע לצד שיפור איכות החיים (מפסיקים לבזבז זמן על מציאת חניה), גם אופציה להשבחת הנכס שלכם באופן משמעותי.




פתרונות חניה 
אחד מפתרונות החניה שצוברים תאוצה ופופולריות בשנים האחרונות בארץ ובעולם, הם מכפילי החניה המציעים פיתרון של תוספת מקומות חניה ע"י שימוש בצמיחה לגובה ( או לעומק). מדובר במתקני חניה הידראולים אותם ניתן לשלב במבחר מקומות, ביניהם חניונים פתוחים, בחניונים סגורים, בחניות של בניינים ואף בחצרות של בתי פרטיים במקרים מסויימים. אחד ממנועי הצמיחה של החברות הללו כיום הוא שלל הפרויקטים של "תמא 38", העוסקים בהתחדשות עירונית, משביחים בניינים ישנים ומתאימים אותם לדרישות המחמירות של הגנה בפני רעידות אדמה, לצד שיפור נוחות המגורים בהם עם שילוב של מעליות, ממ"דים, מרפסות וחניה לכל דירה. מדובר גם בפיתרון לאחת הבעיות הפופולריות של קבלנים המבקשים לבצע פרויקטים של השבחת נכסים ונתקלים בדרישה לספק חניות במקומות בהם אין מספיק שטח.
פעילות מתקני החניה ההידראולים צוברת תאוצה לא מעט הודות למהירות בה ניתן להקים חניות מהסוג הנ"ל, נתון שמסייע לחברות הנ"ל לפעול אף בשוק של השכרות מתקני חניה לזמן קצר. במקרים כמו בבתי מגורים בהם לא תמיד ניתן לבנות מתקן חניה לגובה, פופולרים מתקני חניה אוטומטים המורידים רכב לפיר שנחפר מתחת לחניה המקורית.

הוצאת הרכב העליון ללא הזזת הרכב התחתון
את אחד הפתרונות המעניינים ביותר בשוק מכפילי החניה, ניתן לפגוש בחברת אפלפארק המציעה פיתרון הנדסי מתקדם הכולל מכפיל חניה לגובה המאפשר הוצאת הרכב העליון ללא הזזת הרכב התחתון, ובכך פותר את אחת מנקודות התורפה של מתקני החניה האוטומטים (תלות ברכב החונה למטה ואינו מאפשר יציאה מהירה בשעת הצורך מהחניון). לצד פתרונות חניה אוטומטים המחייבים מפעיל אנושי שיתפעל את פעילות החנייות, מציעה כיום אפלפארק מתקנים כמעט אוטומטיים לחלוטין, המאפשרים חניה בגובה ללא צורך בהזזת הרכב התחתון, ע"י שימוש בעמוד ייעודי המניח על האספלט משטח חניה ייחודי, המעלה באופן אוטומטי את הרכב לחניה בגובה. על הדרך, הוא מונע ממכם גם חניה מסובכת ברוורס וכיוונונים מיותרים של הרכב לצורך החניה.




מכפיל חניה כאופציה להכנסה נוספת במיקומים מבוקשים
באפלפארק המייצגת בארץ מספר יצרנים מהמובילים בשוק מכפילי החניה בעולם, מציעים ליווי הנדסי צמוד לצד שמירה על מחיר תחרותי ואיכות גבוהה. חיזוק נוסף עבור ביצוע מכפיל חניה בבית פרטי או בעסק מגיע גם מהעולם העסקי: לאחרונה פורסם שבמקומות בהם קיימת מצוקת חניה כבדה, החלו בעלי בתים פרטיים או עסקים באזור לשדרג את חנייתם הפרטית עם מכפיל חניה אוטומטית, המאפשר להם להציע בשכירות את החניה ובכך להגדיל את הכנסותיהם. ומעל לכל, חשוב לזכור גם שתועלת נוספת בביצוע פרויקט מהסוג הנ"ל, הינה השבחת הנכס ושוויו ואפשרות להפיכת נכס לא מבוקש במיוחד לנכס אטרקטיבי, העשוי לסייע גם רבות במכירה עתידית.