ציוד רכיבה בזול: מבצעי סוף שנה אטרקטיביים

לילה לבן במטרו, אירוע המכירות השנתי של אביזריון ומבצע סוף שנה על כל אביזרי הביגוד של הארלי דוידסון. אם אתם צריכים ציוד רכיבה, זה הזמן הכי טוב בשנה.

ששי כהן 21 בדצמ, 2016

מטרו מוטור, יבואנית ציוד הלבוש והמיגון לדו-גלגלי  DAINESE, NOLAN, GIVI ומותגים נוספים, אביזריון, יבואנית קסדות SOHEI, ציוד הרכיבה של SPIDI, כפפות FIVE ועוד, וחברת אלבר מוטו, יבואנית אביזרי המותג והביגוד של הארלי דוידסון, סוגרות את שנת 2016 באירועי מכירות ייחודיים, בהם מבטיחות החברות הנחות ענק על מגוון ענק של ציוד רכיבה. אם חשקה נפשכם בציוד אופנועים חדש, נראה שזה הזמן המתאים לרכישה. 




לילה לבן 2016 של מטרו – הנחות של עד 50% על ציוד הלבשה מיגון ואופנה לדו-גלגלי
ביום חמישי, ה-29 בדצמבר, בחצות הלילה שבין חמישי לשישי, יפתחו לקהל הרחב שערי סניף תושייה של מטרו בתל אביב ותחל המכירה המיוחדת של סוף השנה עם  קסדות, מעילי רכיבה, ציוד מיגון, פרטי לבוש (חולצות ומכנסיים), כפפות ונעלים ודיבוריות לקסדה ימכרו בלילה זה בהנחות של עד 50% מהמחיר.
בנוסף, השנה יוצעו במחירים מיוחדים פריטי הלבוש האפנתיים המקוריים של ימאהה וקאוואסאקי. הלקוחות שיגיעו לאירוע המכירה ייהנו מפריטי לבוש ייחודיים של צמד המותגים היפניים שטרם נראו בישראל. בין הפריטים ניתן יהיה למצוא חולצות "פיטס" של קבוצות המרוצים הרשמיות, חולצות פולו עם לוגו המותג לנשים וגברים, חולצות עם הדפסי הדגמים השונים, גופיות קיציות,  חולצות ארוכות, כובעי מצחייה, כובעי גרב ועוד. בנוסף ניתן יהיה לרכוש פריטים נוספים כגון בקבוקי שתייה ממותגים, מחזיקי מפתחות ועוד. המכירה תחל כאמור בחצות הלילה ותימשך עד השעות המוקדמות של הבוקר.
אירוע סוף שנה באביזריון – הנחות של עד עשרות אחוזים על ציוד רכיבה ומיגון
אירוע המכירות השנתי של אבזריון, HELMET SALE, חוזר ובגדול. בחברה מבטיחים מבצעים מטורפים על מגוון עצום של מוצרים מכל המותגים!  ציוד כביש ושטח- מעילים, כפפות, קסדות מכל המותגים והסוגים, מגפיים, חליפות, מגנים ועוד אביזרים משלימים לרכיבה מושלמת במחירי סופשנה, ליום אחד בלבד!!!
האירוע יתקיים מחר – יום חמישי  (22/12/16) ברחוב הסדנא 6 תל אביב
מחירים לדוגמא: מעיל רכיבה ממוגן SPIDI VENTURE , במחיר של 1690 ש"ח במקום 2831 ש"ח. מגפי ALPINESTARS TECH1/3 – במחיר חסר תקדים של 790 ש"ח בלבד, כל כפפות השטח מהמותגים המובילים ALPINESTARS .SPIDI /THOR/FIVE רק ב….. 99 ש"ח בלבד, חליפות עור של SPIDI, חלק אחד, ב 2,900 ש"ח בלבד, ועוד.
אלבר מוטו משווקת הארלי דוידסון בישראל עורכת מבצע סוף שנה על כל אביזרי המותג והביגוד בהנחה של 25% ושלל הטבות ברכישת אופנועים
אלבר מוטו, משווקת הארלי דוידסון בישראל עורכת מבצע סוף שנה על כל אביזרי המותג והביגוד בהנחה של 25% ושלל הטבות ברכישת אופנועים. אירוע המכירות ימשך כל ימי חג החנוכה מיום ראשון 25.12 עד יום שישי 30.12 בשילוב אטרקציות ומבצעים מיוחדים.
בנוסף, במסגרת האירועים שימשכו לאורך כל היום, יתקיים מבצע שבו כל רכישה ממוצרי החנות בשווי 1,000 ₪ תזכה את הקונה בהגרלת קטנוע חדש מסוג דיאלים ארומה מודל 2017. (בשווי 9000 ₪). 
כמו כן במסגרת מבצע המכירות בכל יום בשעה 16:00 יערך טקס הדלקת חנוכיה ולאורך כל היום ייהנו הקונים משתיה חמה, קרה וסופגניות.
בכל אחד מהימים במהלך השבוע יהנו הלקוחות מיום מיוחד; ביום ראשון:  25/12 – יום "הארלי ילדים": איורים על חולצות, עיצוב בלונים, פופקורן, נקניקיה בלחמניה עם טרופית, שערות סבתא ומתנה מתוקה לחג. ביום שני: 26/12 – הדרכת מולטימדיה באופנועי טורינג ושיפורים לכלל אופנועי ההארלי ע"י המומחה זאב דוידוביץ'. ביום שלישי:  27/12 – ה"מאסטרו" לרכיבה מתקדמת גידי פרדר יענה על שאלות בנושאי רכיבה ובטיחות. ביום רביעי  28/12 – איורים אישיים והומוריסטיים ללקוחות על בד קנבס מעוטר. בחמישי 29/12 – תיערך מסיבת סוף שנת הארלי 2016 אשר כוללת דוכני אוכל חם וקינוחים, צלם מגנטים, בירה מהחבית, גזוז בטעמים וסטייליסטיות משנקר אשר יעניקו ללקוחות ייעוץ בהלבשה וסטטליניג.
ביום שישי ה- 30/12 –  תיערך הגרלת קטנוע ארומה 2017.






עוד מדו גלגלי