צ'ימיגג: באגאז' ענק על גג הרכב

לכבוד עונת הטיולים: רגילים לאחסן חצי בית בכל יציאה לטיול ומגלים בסוף שאין מקום בתא המטען? הכירו את הצ'ימיגג שמשדרג לכם את גג הרכב בתא מטען ענק נוסף ויקל עליכם משמעותית בכל טיול בארץ או בחו"ל.

מדור שיווקי 01 באוג, 2018

חודש אוגוסט שמתחיל היום, הוא באופן מסורתי החודש בו אחוז האוכלוסיה שנמצא בחופש הוא הגבוה ביותר מדי שנה. לא פחות מ-2 מיליון ישראלים יצאו לחו"ל בחודשים יולי ואוגוסט אשתקד (כרבע מסך היציאות לחו"ל בכל שנת 2017), והצפי לשנה הנוכחית הוא לגידול בפעילות. אל אלו מצטרפים כמות לא פחות גדולה של ישראלים שבוחרים לבלות את החופשה השנתית שלהם בארץ. מה מאחד כמעט את כולם? בדרך לחופשה השנתית בארץ או לנתב"ג, נצטרך גם לסחוב עימנו שלל מיזוודות, עגלות ילדים, תיקים ושלל ציוד נוסף, וכמעט תמיד נגלה בסוף שאין היכן לדחוס הכל ברכב. מה עושים? לצ'ימיגג יש פיתרון יעיל להפליא ובמחיר זול, שעשוי לפתור לרובכם את הבעיה בקלי קלות.


עד 800 ליטר אחסון נוספים ברכב !
צ'ימיגג הוא תיק לגג הרכב מקורי מפיתוח ישראלי, המציע לכם למעשה תא מטען ענק נוסף על גג הרכב שלכם. כמה ענק? נפח תא מטען במכונית מיני כיום עומד במקרה הטוב על 250 ליטר. במכונית סופר-מיני תצמחו כבר עד 350 ליטר, במשפחתיות ממוצעות תנועו סביב ה-400 ליטר ובמשפחתיות בתצורת סטיישן תגיעו במקרה הכי טוב ל-599 ליטר עם אלופת האחסון פיג'ו 308 סטיישן. ברוב הג'יפונים המשפחתיים שאתם כ"כ אוהבים היום אגב, תקבלו נפח אחסון שנע סביב 450 ליטר. שימוש בצ'ימיגג ישדרג לכם במקרה "הרע" את נפח האחסון ב-500 ליטר ובדגם הכי גדול שלו, תצוידו בנפח אכלוס מדהים של 800 ליטר נוספים על גג הרכב. שכמתרגמים את זה לציוד בפועל, בבדיקה שלנו עם צ'ימיגג בגרסתו הקטנה (500 ליטרים), אחסנו 2 מזוודות גדולות על גג הרכב + תיק גדול ובקושי ניצלנו מחצית משטח האחסון.

צ'ימיגג


לאיזה רכב זה מתאים?
לדברי היצרן, הצ'ימיגג הוא מנשא מתקפל המתאים לכל גג של רכב מסחרי ופרטי בכל גודל (כולל מכונית וואן גדולה, רכבי שטח 4X4, וג'יפים). במציאות, מדובר ככל הנראה במנשא המתאים למרבית כלי הרכב הנעים כיום על הכביש, אך בשל חיבור למשקוף הרכב ע"י ווי תפס שמצורפים בערכה, כדאי שתבדקו טרם הרכישה אם ניתן לפרק את גומיות המשקוף בקלות (ברוב המכוניות אכן ניתן). בעלים של רכבים בהם יש מוטות אורך בגג (רלסים), יהנו מהתקנה יותר פשוטה. במידה ולא ניתן לפרק את גומיות המשקוף, אז ישנה אפשרות גם לקשירה בתוך תא הנוסעים, אך הדבר אסור במידה והמכונית מצוידת ב-6 כריות אוויר או יותר, משום שבמקרה של תאונה חלילה, רצועות הקשירה עשויות לפגוע בפעילות כריות האוויר מסוג ווילון. 

יתרונות:
אחסון אחסון ועוד פעם אחסון: הסוף לגרירת מלווים לשדה התעופה ברכב נוסף, לצורך אחסון מזוודות ותיקים נוספים (במקרה של יציאת כל המשפחה לטיול). אפשרות לנשיאת כל המיזוודות והתיקים + עגלת תינוק יחיד או תאומים, בימבות, שמיכות, צעצועים וכל מה שאתם צריכים לטיול בארץ או בחו"ל ברכב אחד ואפילו אם הוא מקטגוריית הסופר-מיני. הצ'ימיגג קל לנשיאה, משקלו העצמי נמוך (בין 2-5 ק"ג בלבד), מה שמאפשר גם שימוש בו בחו"ל, ועשוי להוביל גם לחיסכון בעלויות השכרת רכב בחו"ל, עם שכירות של רכב קטן משמעותית ממה שרובנו שוכרים בד"כ בטיולים משפחתיים (משפחתית סטיישן או מיניוואן). בנוסף, מדובר גם במוצר שאטום בפני מים ואבק, ואין חשש שהמטען בו יספוג מים במקרה של גשם או לכלוך במקרה של נסיעה בשטח, ולכל מי שחושש שהמטען ישרוט את גג הרכב, נוסיף שכל הדגמים עשויים מבד פוליאסטר מחוזק באיכות גבוהה, ובעלי בסיס פולימרי אקטיבי מובנה לאיזון לחצים למניעת פגיעה בגג הרכב, ולמניעת מגע ישיר בין תוכן המטען לבין הגג, כדי למנוע שריטות.

מתאים גם לנשיאה לחו"ל: אינו תופס מקום רב כשמקופל.


חסרונות:
הקשירה על הגג (או לפחות בפעם הראשונה) דורשת קצת חוש טכני. אין מקום לחיפוף בקשירה, משום שאף אחד לא היה רוצה לראות את המטען שלו מתעופף פתאום מהגג וחלילה אף פוגע במישהו או משהו. חייבים לקשור אותו בהתאם להוראות, ואז אין סיבה שיעוף. בנוסף, חשוב לא להעמיס יותר מדי משקל על הגג ואל תשכחו גם שמיזוודות במשקל של 20Kg, דורשות גם מישהו שיכול להרים את הציוד לגג. הפגיעה בתצרוכת הדלק, תהיה מינורית בסה"כ ביחס לעלות המופקת.
בשורה התחתונה: היינו אומרים שמוצר כמעט חובה לכל חובבי הטיולים בארץ או בחו"ל, שגם אוהבים לקחת עימם ציוד רב, או לבעלי מכוניות בעלות תא מטען קטן-בינוני, שצריכים כמה פעמים בודדות בשנה נפח אחסון גדול יותר.
מחיר מחירון: החל מ-600 שקלים לדגם ה-500 ליטר ועד 1,590 שקלים לדגם ה-800 ליטר.
להזמנות: 1-800-200-333