צ'מפיון מוטורס מרחיבה את השיווק הדיגיטלי

שנתיים לאחר שהחלה במכירת סיאט איביזה בפלטפורמה דיגיטלית, מרחיבה צ'מפיון מוטורס את השיווק באונליין ומתחילה בשיווק אינטרנטי של דגמים פופולרים נוספים של סיאט לצד דגמי סקודה ופולקסווגן.

ששי כהן 16 ביונ, 2020
צ'מפיון מוטורס מכירה אונליין

שנתיים לאחר שהחלה בשיווק סיאט איביזה בגרסה מיוחדת המשווקת באינטרנט בלבד, עידן הקורונה ואימוץ פלטפורמות המכירה הדיגיטליות עושה את שלו ודוחף את צ'מפיון מוטורס להרחיב משמעותית את הדגמים הנמכרים באונליין, עם הצטרפות דגמים נוספים משלושת המותגים – סיאט, סקודה ופולקסווגן.


הדגמים החדשים שיפתחו לרכישה מקוונת הנם הפופולאריים של כל מותג ובהם חלק מדגמי: סיאט אטקה, סיאט ארונה, סיאט איביזה, פולקסווגן טי-קרוס, פולקסווגן טיגואן, פולקסווגן גולף, סקודה קודיאק, סקודה קאמיק, סקודה קארוק, סקודה סקאלה וסקודה סופרב.

תהליך הרכישה המקוון בכל אחד מהמותגים השונים מציע חוויית משתמש נגישה וקלה, ומתבצע במספר שלבים פשוטים: בתחילה הלקוח מאפיין את הדגם ובוחר צבע חיצוני, חישוקים, גימור פנימי ותוספות אבזור, לאחר מכן הוא מזין את פרטיו האישיים ובוחר את האולם בו ירצה לקבל את רכבו; בשלב השלישי הלקוח מזין את פרטי כרטיס האשראי ומשלם מקדמה ובשלב האחרון הלקוח משלים את יתרת התשלום ומסיים את תהליך הרכישה. כל התהליך מתבצע באופן מקוון, כשהלקוח מגיע לסניף רק לצורך איסוף רכבו החדש.



עוד מחדשות רכב