צרכנות נבונה: אלפא מיטו במבצע

יבואנית אלפא רומיאו יצאה במבצע חדש למיטו 0.9 ליטר שמוצעת במחיר מבצע של "רק " 115,900 ש"ח. איפה המבצע בדיוק?

ששי כהן 05 בפבר, 2015
מבצע אלפא מיטו 2015

כלל ידוע הוא שלא כל מבצע רכב שמתהדר בססמאות " מבצע של פעם בחיים", " מבצע שלא יחזור ", " הזדמנות נדירה " וכו' וכו' הוא אכן במציאות מבצע באמת אטרקטיבי. כחלק מההתמחות שלנו כאן ב- WHEEL לספק לכם מידע אודות מרבית מבצעי הרכב שמתפרסמים במדיות השונות, מתוך כוונה לעזור לכם לרכוש את רכב חלומותיכם במחיר שפוי יותר ( עד כמה שניתן בארץ ), לפעמים גם מגיחים מבצעים שלא ממש משתלמים. דוגמא לאחד כזה, ניתן למצוא במבצע החדש של אלפא רומיאו מיטו.



נתחיל דווקא עם מחמאה לחברת סמל"ת, יבואנית אלפא: בחודש החולף החל שיווק אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק החדשה במחיר אטרקטיבי של 149,900 ש"ח לגרסת ה- 170 כ"ס, גיר אוטומטי ואבזור נדיב. מדובר במחיר נמוך מהציפיות שאכן נחשב לתחרותי למדי בקטגוריה שלו.

מבצע אלפא מיטו 2015

מבצע אלפא מיטו 2015


כעת, יוצאת היבואנית בפרסומת לאלפא מיטו 0.9 ליטר עם הסלוגן" קרובה אליך מאי פעם " , בשל המחיר האטרקטיבי לכאורה שמציין היבואן ועומד על החל מ- 115,900 ש"ח. באותיות הקטנות מבשר היבואן שמדובר בהנחה של 1,000 ש"ח ממחיר המחירון… אך האם המחיר אכן הכי קרוב אלינו אי פעם? לפני כשנה כשהושקה המכונית בישראל, עמד מחירה על 115,900 ש"ח זהים לחלוטין. ובמקרה הזה, לאור "המבצע " מגבילים אתכם גם לעסקאות מזומן בלבד. בנוסף, המיטו מיובאת במטבע האירו שקרס בשבועות האחרונים ביחס לשקל לשפל של 12 שנה. אנחנו דווקא היינו מצפים לירידה חדה של כמה אלפי שקלים.
בקיצור, לצרכן הנבון: לא במחיר הזה. למי כן? למכורים בלבד.