קאדילק ATS-V ‏בישראל : החל מ-469,900 ש"ח

קאדילק ATS-V, גרסת השרירים הקיצונית של ה- ATS, מצוידת במנוע 3.6 ליטר המפיק 464 כ"ס המציע תאוצה למאה קמ"ש בפחות מ-3.8 שניות!

ששי כהן 09 בפבר, 2016
קאדילק ATS-V

חברת UMI, יבואנית קדילאק, מרחיבה את משפחת מכונית הספורט סדאן היוקרתית קדילאק ATS, ומתחילה בשיווק גרסת הקצה הספורטיבית של הדגם, העונה לשם ATS-V, המציעה ביצועי כביש של מכוניות ספורט קיצוניות. הדגם ישווק בארץ בגרסת סדאן 4 דלתות, כאשר גרסת הקופה שלו לא צפויה להגיע לעת עתה, ויתחרה בשלל דגמים ספורטיביים שזוכים לביקוש עולה כמו דגמי ה- RS של אאודי, ה- M של BMW וה- AMG של מרצדס.

 
לצד עיצוב חיצוני מעט יותר כוחני ושרירי, מצוידת ה- ATS-V במנוע טורבו כפול V6 בנפח 3.6 ליטרים המפיק 464 כ"ס ומומנט מרבי אדיר של 61 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים מתקדמת מסוג הידרה-מאטיק, המאפשרת גם שליטה ידנית מוחלטת, לנהג המחפש נהיגה ספורטיבית, עם מערכת העברת הילוכים מגלגל ההגה, ומתאפיינת ביחסי ההעברה המהירים ביותר בסגמנט, ובמיוחד בקרב המתחרות עם תיבת הילוכים בעלת קלאצ' כפול. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה המכונית תאוצה חלומית ל-100 קמ"ש תוך פחות מ-3.8 שניות.
קאדילק ATS-V קאדילק ATS-V
מעבר לכך, מצוידת ה- ATS-V בשלל טכנולוגיות ומכלולים לחווית נהיגה ספורטיבית קיצונית, הכוללים בין השאר: שלדה, מתלים ומערכות נהיגה ממוחשבות ששודרגו בהתאם למנוע החדש, בלמים מתוצרת ברמבו, מערכת בקרת נהיגה מגנטית בעלת חמישה מצבים שונים המשפרת את תגובות המנוע ושלדה מחוזקת ב-25 אחוזים לנהיגה ספורטיבית.
תא הנוסעים זוכה לשדרוג עם מושבי ספורט מתוצרת RECARO , מצופים עור בתפירה ידנית המתכווננים לכ-16 מצבים שונים, צג מידע בגודל "5.7 ומערכת המולטימדיה המקורית של קדילאק CUE הכוללת תמיכה ב-Apple CARPLAY וכן מציעה באופן ייחודי מערכת המציגה את נתוני הנהג בווידאו, ומציגה את הנתונים בזמן אמת על גבי מסך המידע.
מחיר קדילאק ATS-V נקבע על 469,900 ₪.