קאדילק CTS קופה נחתה בישראל

יבואנית קדילאק מתחילה בשיווק גרסת הקופה המרהיבה של ה CTS עם תג מחיר אטרקטיבי יחסית למתחרות. חברת UMI , יבואנית קדילאק , מרחיבה את משפחת ה CTS לשלושה עם התחלת שיווק דגם הקופה 4 מושבים המפתה הישר לסגמנט המצומצם והיוקרתי של מכוניות הקופה הספורטיביות. ה CTS קופה מגיעה לארץ עם המנוע המוכר של דגם הסדאן…

ששי כהן 23 במרץ, 2011

יבואנית קדילאק מתחילה בשיווק גרסת הקופה המרהיבה של ה CTS עם תג מחיר אטרקטיבי יחסית למתחרות.

חברת UMI , יבואנית קדילאק , מרחיבה את משפחת ה CTS לשלושה עם התחלת שיווק דגם הקופה 4 מושבים המפתה הישר לסגמנט המצומצם והיוקרתי של מכוניות הקופה הספורטיביות.
ה CTS קופה מגיעה לארץ עם המנוע המוכר של דגם הסדאן בנפח 3.6 ליטר V6 ולו הספק של 304 כ"ס , אשר יחד עם תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים , מאיצים את המכונית  ל 100 קמ"ש תוך 5.8 שניות זריזות .
האבזור עשיר כמתבקש וכולל מושבי עור מחוממים ,מאווררים ומתכווננים חשמלית , בקרת אקלים דיגיטלית כפולת איזורים, מערכת שמע מתקדמת עם מסך מגע מתרומם , גג שמש חשמלי , דיפוני עץ ,מצלמת רוורס ,חישוקי "19 ספורטיבים, פנסי קסנון+מתזים  ועוד.
בהתאם לשער הדולר הנמוך , מצליחים ב UMI להעניק למכונית תג מחיר אטרקטיבי יחסית לסגמנט אשר עומד על 380,000 ש"ח בלבד. לשם השוואה , מחיר מתחרותיה גבוה משמעותית עם 441,200 ש"ח לאודי A5 עם מנוע 3.2 ליטר , 423,000 ש"ח לב.מ.וו. 335 ו- 479,000 ש"ח לאינפיניטי G37 קופה.
ה CTS קופה החדשה יחד עם שאר דגמי קדילאק , תוצג החל ממחר בסוכנות הראשית שנפתחה בהרצליה פיתוח ותימכר לרגל הפתיחה בתנאים חד פעמיים באירוע שימשך 24 שעות .

עוד מחדשות רכב