קאן אם קומנדר בישראל.

ה- Commander , רכב השטח החדש מבית CAN AM, מורשה לתנועה גם בכביש ויציע ביצועי שטח לצד שימושיות מירבית . החל מ- 109,950 ש"ח. חברת עופר אבניר , יבואני טרקטורוני קאן אם הקנדיים מקבוצת BRP , מרחיבה את היצע הדגמים המיועדים לשטח והשיקה הבוקר את דגמי ה- Commander  בישראל , עימם מקווים בחברה להגדיל ממעותית את שוק…

ששי כהן 08 באוג, 2012
קאן אם קומנדר בישראל

ה- Commander , רכב השטח החדש מבית CAN AM, מורשה לתנועה גם בכביש ויציע ביצועי שטח לצד שימושיות מירבית . החל מ- 109,950 ש"ח.

חברת עופר אבניר , יבואני טרקטורוני קאן אם הקנדיים מקבוצת BRP , מרחיבה את היצע הדגמים המיועדים לשטח והשיקה הבוקר את דגמי ה- Commander  בישראל , עימם מקווים בחברה להגדיל ממעותית את שוק ה – SIDE BY SIDE ולנגוס נתח שוק משמעותי מרכבי השטח , תוך כדי תחרות עיקרית לרכבי ה RZR מבית פולאריס.
הקומנדר הוא רכב שטח תכליתי , המיועד לשני נוסעים ומיועד ככלי ספורטיבי לנהיגת שטח הרפתקנית . לזכותו של הכלי , הוא קיבל ממשרד התחבורה גם אשור לנוע גם בכביש , מה שהופך אותו במידה מסויימת גם לשימושי יותר , ובמרחקים קצרים , איננו נדרש לעגלה עם נגרר.
קאן אם קומנדר בישראל

קאן אם קומנדר בישראל


הקומנדר ישווק בארץ בשני דגמים : Commander 800R עם מנוע רוטקס המפיק 71 כ"ס ו- Commander 1000X עם מנוע רוטקס המפיק 85 כ"ס . הרכבים מוצעים עם הנעה 4X4 לא קבועה , מושבי ספורט , לוח שעונים דיגיטלי , הילוך כח , דיפרנציאל ננעל ומיגון שטח לטובת נסיעה אתגרית , ועיקר מטרתם היא לתת פאן בשטח , תוך כדי שמירה על ביטחון הנוסעים , ושימושיות רבה עם שטח רב להעמסת מטען ושלל תאי אחסון .
קאן אם קומנדר בישראל

קאן אם קומנדר בישראל

בנוסף , מבטיחים דגמי הקומנדר גם שלל גימיקים ותוספות כמו מושבי מירוץ פריקים היכולים לשמש גם ככסאות נח בשטח ,הגה ספורט בציפוי עור מתכוונן , יכולת גרירה של 680 ק"ג , המאפשר לכלי לשמש גם כרכב עבודה , מערכת חגורות בטיחות המגבילה מהירות הרכב אם לא נחגרו החגורות , מיכל דלק הגדול בסגמנט בנפח 37.8 ליטר ועוד.

מחירון כולל מע"מ:

 COMMANDER 800R- 109,950 ₪

 COMMANDER 1000x- 129,950 ₪

קאן אם קומנדר בישראל

קאן אם קומנדר בישראל


קאן אם קומנדר בישראל

קאן אם קומנדר בישראל


 

 
 

עוד מדו גלגלי