קבוצת לובינסקי מאיצה פעילות בעידן החשמלי

קבוצת לובינסקי מקימה את אתר עמדות הטעינה הגדול ביותר בישראל, עם פריסת 122 עמדות טעינה רגילות ומהירות במרכז החברה בשורק, והחלפה הדרגתית של רכבי העובדים לדגמים חשמליים או פלאג-אין. בחודש החולף מסרה החברה כ- 1,900 כלי רכב, מהם כ-121 כלי רכב חשמליים.

ששי כהן 03 במאי, 2021
עמדות טעינה לובינסקי שורק

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן, DS, אופל ו-MG, מעבירה הילוך לעבר העולם החשמלי, ומדווחת על פריסה של 142 עמדות טעינה בישראל, כאשר לא פחות מ- 122 מהן ימוקמו במרכז החברה שבשורק, מה שהופך את המקום לאתר עם מספר עמדות הטעינה הגדול ביותר בישראל. עמדות אלה יתנו מענה לצי הגדול של רכבי הדגמה חשמליים ו-PHEV, ללקוחות החברה המבקרים במקום, למרכז השירות, למתקני ה-PDI ואף לעובדי החברה.  


בתקופה הקרובה מבטיחים בלובינסקי שמרבית עובדי החברה הזכאים לרכב ממקום העבודה, יעברו להשתמש בכלי רכב חשמליים ו-PHEV, כחלק מהעצמת המגמה הירוקה בקבוצה. עמדות הטעינה במתחם שורק הותקנו בשיתוף עם 'אפקון תחבורה חשמלית' ובוצעו לאחר עבודות מקיפות לחיזוק תשתית החשמל במתחם. במוסף לעמדות אלה ולשלוש עמדות טעינה מהירות שפרשה החברה בשנה החולפת (באר שבע, שורק, ירושלים – עמדה כפולה). 20 עמדות טעינה נוספות נפרסו בירושלים, בחיפה, בבאר שבע, בהרצליה ובתל-אביב.

מחיר השימוש בעמדות הטעינה של לובינסקי אגב עומד על כ-99 אגורות בלבד לקוט"ש ולקוחות לובינסקי זוכים גם ל-15 דקות טעינה מתנה. 

סיכום מסירות חודש אפריל

בחודש אפריל מסרה לובינסקי 1,900 כלי רכב חדשים – מהם 845 כלי רכב בפיג'ו, 745 בסיטרואן, 155 ב-MG, כ-133 באופל ו-22 ב-DS. בנוסף לכך, מסרה לובינסקי 121 כלי רכב חשמליים – 93 מהם מדגמי פלאג-אין הייבריד, מהם 62 מדגם MG EHS.

מאז תחילת השנה MG ZS EV הינו  הדגם החשמלי הנמכר ביותר בישראל (1,068 מסירות מאז תחילת השיווק ב-2020), אך הדגם יאבד את מעמד זה החודש עם הגעת המשלוח השני של טסלה מודל 3 לישראל שבעזרתו תהפוך טסלה למכונית החשמלית הנמכרת ביותר בארץ. הצלחה נוספת רושמת לובינסקי עם דגם ה-MG EHS פלאג אין החדש שהפך להיות הדגם PHEV השני הנמכר ביותר בארץ עם 540 מסירות מתחילת השנה.