מותג ג'יפ הושק מחדש בישראל במחיר החל מ-155,900 שקל

לאחר שזיכיון היבוא עבר לידי בעלים חדשים, השיקה הבוקר קבוצת סמל"ת את מותג ג'יפ בישראל עם מחירים נמוכים מבעבר, והבטחה להשקעה נרחבת בפעילות וחיזוק המותג בישראל.

ששי כהן 17 בינו, 2017

קבוצת סמל"ת, יבואנית פיאט, אלפא רומיאו, אבארט, סובארו ואיווקו, ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים בה השיקה רשמית את מותגי קרייזלר, ג'יפ ודודג', שעברו בספטמבר אשתקד לידי החברה כחלק מאיחוד המפיצים בעולם של דגמי קונצרן פיאט-קרייזלר. בסמל"ת מבטיחים טיפול מקצועי יותר במותג ג'יפ, לאחר שזה זכה באופן תמוה לשיווק לא אגרסיבי בשנים האחרונות בידי קבוצת מכשירי תנועה, היבואנית הקודמת. לצידו, מוקפאת זמנית פעילות מותגי דודג' וקרייזלר, ובמותג ראם תימשך הפעילות כסדרה.




מחירון חדש ומוזל לדגמי ג'יפ 2017 מחירון חדש ומוזל לדגמי ג'יפ 2017
 השקעה נרחבת במותג ג'יפ 
מותג ג'יפ ישווק תחת החברה בארבעה אולמות תצוגה ברחבי הארץ (חיפה, ירושלים, באר שבע והרצליה פיתוח), כאשר סניף הדגל שיפתח בעוד כחודשיים בהרצליה פיתוח, ישתרע על שטח של 1,000 מ"ר ויוצגו בו לא פחות מ-18 דגמים, כולל דגמים של אלפא רומיאו שיוצגו בשטח נפרד. בחברה מבטיחים שיווק אגרסיבי יותר של מותג ג'יפ והשקעה בהיקף של 6 מיליון שקל בשנה הקרובה, כאשר בין השאר יוצעו אירועי לקוחות, טיולי ג'יפים, מועדון לקוחות פעיל ועוד. בסמל"ת מודעים לעובדה שג'יפ הינו אייקון בעולם הרכב, ולכן הוא דורש השקעה בפיתוח המותג, דבר שלא נעשה לדבריהם בידי היבואן הקודם בשנים האחרונות. בתחום השירות, תצמצם סמל"ת את מספר המוסכים שנותנים שירות לדגמי ג'יפ, בשל הרצון לתת שירות טוב ומקצועי יותר ללקוחות.
ג'יפ קומפאס 2017 החדש - יגיע במחצית השניה של השנה. ג'יפ קומפאס 2017 החדש – יגיע במחצית השניה של השנה.
מחירון ג'יפ 2017 – הוזלות מחירים והשקות חדשות

ג'יפ רנגייד שמחירו עד אתמול החל ב-169,900 שקל, יוצע החל מהבוקר במחיר התחלתי של 155,900 שקל, המשקף הוזלה של 14,000 שקל וללא פגיעה באבזור הדגם. ג'יפ צ'ירוקי מוזל ב-10,000 שקל ל-209,900 שקל לדגם ה- 2.4 ליטר. ג'יפ גרנד צ'ירוקי מגיע בגרסה חדשה הכוללת מתיחת פנים לדגם וישווק במחיר החל מ- 324,900 שקל, לצד הרחבה של מספר הדגמים. ג'יפ רנגלר יוצע מעתה גם בגרסת רוביקון 2 דלתות במחיר החל מ- 299,900 שקל. מדובר בדגם שיובא עד כה לארץ רק במסגרת היבוא האישי, וכחלק מהמאבק בפופולריות של ג'יפ בקרב היבוא האישי, מבטיחים בסמל"ת להגדיל את מבחר הדגמים שיגיעו לישראל ובמחירים שיפגעו בכדאיות היבוא האישי.  במחצית השניה של השנה, ינחת כאן גם ג'יפ קומפאס החדש, דגם אשר אמור לדברי החברה להקפיץ משמעותית את מכירות JEEP בישראל.
קרייזלר פסיפיקה - תגיע ברבעון השלישי של השנה קרייזלר פסיפיקה – תגיע ברבעון השלישי של השנה
שינויים בפעילות מותגי קרייזלר, דודג' וראם
לצד השקעה נרחבת בפעילות מותג ג'יפ, מבהירים בסמל"ת שפעילות מותג דודג' מוקפאת באופן זמני, עד שיאתרו דגמים שיהיו רלוונטים לשיווק בארץ. בכל מקרה, הפעילות תתחדש לפחות בעוד כחצי שנה ובהנחה שיהיו דגמים רלוונטים לארץ ובמחיר המתאים לשיווק בישראל. במותג קרייזלר, מוכרת החברה בימים אלו את אחרוני דגמי הטאון אנד קאונטרי, ואז יפסק השיווק עד להגעתו של המחליף – קרייזלר פאסיפיקה, בסביבות הרבעון השלישי של השנה. פעילות מותג הטנדרים ראם (RAM), תימשך כסדרה לעת עתה.
בסמל"ת מעריכים שהשיווק האגרסיבי של החברה בהחדרת מותג ג'יפ תחת כנפיה, המחירון המחודש והרחבת מגוון הדגמים יסייעו להגיע ליעד של כ-1,000 מסירות בשנת 2017.