קדילאק יוצאת לדרך חדשה ומשיקה את ה- CT6

קדילאק מתנערת מהתדמית הישנה, רוצה להיות חדשנית כמו אפל וטסלה ומשיקה בארץ את ה- CT6 החדשה, עם מפרט עשיר ותג מחיר של 550 אלף שקל.

ששי כהן 27 בפבר, 2017

לאחר שבשנת 2015 יצאה לדרך חדשה המבטיחה מהפך בכל הקשור למה שידעתם על קדילאק, כשבראש ובראשונה עזב מטה החברה את דטרויט וביצע מעבר לסוהו בניו-יורק, המצביע על כוונות ברורות וחד משמעיות לשדר לקהל אחר של לקוחות (חדשני, סקרן וכו'), החלה קדילאק גם בהשקת דגמים חדשים ונחשקים יותר מבעבר, כאשר בשנתיים האחרונות השיקה את דגמי ה- ATS-V ו- CTS-V הספורטיביים הקיצוניים, את רכב הפנאי החדש קדילאק XT5, ולאחרונה גם את מכונית הסאלון CT6.



בקדילאק מעוניינים לפנות לקהל חדש ולהפוך למותג יוקרה לגיטימי יותר בעולם, וישיקו בשלוש השנים הקרובות לא פחות מ-8 דגמים חדשים, כולל 4 מוצרים חדשים, האמורים לכסות 90% משוק היוקרה בעולם, כאשר לא פחות מ-5 דגמים חדשים יהיו רכבי פנאי שונים שיכנסו לקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב העולמי. בקדילאק מבטיחים להתנער מהתדמית הישנה שאחזה במותג, ומקווים לשדר חדשנות בסגנון אפל או טסלה. רכב התצוגה המרשים Escala שהוצג לאחרונה, מסמל את הדרך החדשה שיוצאת אליה החברה, עם קו עיצוב חדשני ודגמים שאמורים להתחרות במיטב דגמי היוקרה של המתחרים בעולם לדברי החברה.
קדילאק אסקלה קונספט - מדגימה את עיצוב הדגמים הבאים של החברה קדילאק אסקלה קונספט – מדגימה את עיצוב הדגמים הבאים של החברה
בארץ
חברת UMI, יבואנית קדילאק בישראל, ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים בה הציגה את דרכה החדשה של קדילאק גם בישראל. לראשונה בתולדות החברה תקים UMI חטיבת יוקרה נפרדת, אשר תטפל לא רק במותג קדילאק, אלא גם במותגי מזראטי ופרארי בהם שותפה היבואנית בשיווק בישראל. בחברה מבטיחים רשת מכירות נפרדת, רשת מוסכים ייעודית, טיפול מקצועי בלקוחות התובעניים של שוק היוקרה, והרחבת רשת אולמות התצוגה, כאשר עד סוף השנה יפתח אולם תצוגה גם בחיפה.
יעד המכירות של קדילאק החדשה לשנת 2017 נקבע על כ-500 מכוניות, כאשר כבר בחודשיים הראשונים של השנה נמסרו כ-200 מכוניות, מהם 187 מדגמי רכב הפנאי XT5 המחליף את דגם ה-SRX החל מסוף 2016. אור קליין שמונה למנהל חטיבת היוקרה של החברה בארץ, מעריך שמכירות קדילאק בעוד 3 שנים יוכפלו ויסתכמו בכ-1,000 יחידות בשנה.
קדילאק CT6 קדילאק CT6
קדילאק CT6 בישראל !
קדילאק CT6, ספינת הדגל החדשה של החברה, או "ראש החץ של קדילאק" כפי שמכנים אותה בחברה, הושקה הבוקר בישראל, כאשר על הכוונת שלה נמצאים גם דגמי הספורט סדאן היוקרתיים בגודל בינוני בגרסאות הקצה שלהם כמו BMW סדרה 5, מרצדס E קלאס ואאודי A6, וגם ספינות הדגל של היצרנים המתחרים כמו: מרצדס S קלאס, BMW סדרה 7 ולקסוס LS. למרות הפנייה למגוון גדול של מכוניות מתחרות ובניגוד למקובל בשוק היוקרה בו מוצע כל דגם במבחר גרסאות, ה- CT6 תוצע בשלב הראשון בארץ רק בגרסת מנוע אחת וברמת גימור אחת גבוהה במיוחד, העונדת תג מחיר אטרקטיבי שאמור להציע חבילה כוללת במחיר תחרותי.
קדילאק CT6 מציעה מידות גדולות עם 5.18 מטר באורך, 1.88 מטר רוחב, 1.47 מטר גובה ובסיס גלגלים נדיב במיוחד של 310 ס"מ, המציע תא נוסעים מרווח ביותר ובמיוחד במושבים האחוריים. לצד שלדה חדשה, חזקה וקלה, נהנית המכונית ממרכב העשוי ברובו אלומיניום. הדגם ישווק בארץ מצויד במנוע בנזין V6 בנפח 3.6 ליטר, המפיק 335 כ"ס ו-39.1 קג"מ, משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ובעל הנעה כפולה AWD.
קדילאק CT6 קדילאק CT6
ריפודי עור קינמון ומראת פנים ההופכת למצלמת רוורס !
אבזור הרכב כולל כסטנדרט: חישוקי "19, דלת תא מטען חשמלית, תאורת אווירה חיצונית ופנימית, מושבי עור חשמליים קדמיים עם זכרונות, אוורוו וחימום, מושבי עור אחוריים מחוממים, גג פנורמי כפול עם ווילון חשמלי, ווילונות צד אחוריים חשמליים, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך "10.2 נשלטת ע"י מסטח מגע, תאורת LED מלאה קדמית ואחורית, תא כפפות חשמלי, הגה חשמלי עם חימום, מראת פנים מרכזית ההופכת למצלמת רוורס, ריפודי עור במגוון צבעים (קינמון…) ועוד.
ה-CT6 תגיע גם עם חבילת בטיחות מקיפה הכוללת: מערכת התראה על סכנת התנגשות עם בלימה אוטונומית, התראה על סטיה מנתיב עם תיקון היגוי ורטט בכיסא הנהג, התראה על שטח מת במראות ומערכת חיישני חניה עם מצלמת 360 מעלות.
מחיר קדילאק CT6 נקבע על 549,900 שקל, הנמוכים משמעותית ממחירי דגמי הדגל של מותגי היוקרה המתחרים. בחברה מעריכים שימכרו כמה עשרות מכוניות עד סוף 2017.