קדילאק מסתערת על השוק המקומי

יבואנית קדילאק השיקה הבוקר באופן רשמי את אולם התצוגה בהרצליה יחד עם השקת 2 דגמים חדשים . חברת UMI , יבואנית קדילאק השיקה הבוקר את אולם התצוגה המרכזי החדש בהרצליה פיתוח , המסמל עידן חדש של המותג בישראל. למרות שקדילאק איננו מותג חדש בארץ , מעולם לא זכה למעמד נחשב בשוק היוקרה המקומי עקב דגמים…

ששי כהן 24 במרץ, 2011

יבואנית קדילאק השיקה הבוקר באופן רשמי את אולם התצוגה בהרצליה יחד עם השקת 2 דגמים חדשים .

חברת UMI , יבואנית קדילאק השיקה הבוקר את אולם התצוגה המרכזי החדש בהרצליה פיתוח , המסמל עידן חדש של המותג בישראל.
למרות שקדילאק איננו מותג חדש בארץ , מעולם לא זכה למעמד נחשב בשוק היוקרה המקומי עקב דגמים שלא ממש התאימו לדרישות הלקוח הישראלי וחוסר השקעה בפיתוח המותג מצד היבואן. כל זה עומד כעת להשתנות עם מתקפת דגמים חדשים ומודרנים המגיעים לארץ יחד עם תמחור תחרותי ולראשונה אולם תצוגה שמכבד את המותג ומעוצב בהתאם לסטנדרט של קדילאק בעולם .
כחלק מהמיתוג מחדש והצהרת הכוונות להפוך לשחקן מרכזי יותר בשוק היוקרה המקומי , הושקו הבוקר 2 דגמים חדשים . הראשון הוא ה – CTS קופה, גרסת ה 2 דלתות המרהיבה של  ה CTS המצויידת במנוע 3.6 ליטר בעל הספק של 307 כ"ס ואמורה להתחרות בדגמים כמו ב.מ.וו. 335 , אינפיניטי G37 קופה ואודי A5 קופה . מחיר המכונית נקבע על 380,000 ש"ח תחרותיים למדי בהתחשב ברמת האבזור הגבוהה ובמחירי המתחרות שגבוהים בעשרות אלפי שקלים.
הדגם השני שהושק היום , הוא ה SRX ברמת גימור LUXURY , גרסת בסיס חדשה של הקרוסאובר היוקרתי המצוידת במנוע 3 ליטר V6 בעל הספק של 265 כ"ס ונהנית מאבזור עשיר כסטנדרט הכולל ריפודי עור , מסך מגע קדמי , מצלמת רוורס, מפתח חכם, דיבורית מקורית ,מושבים חשמליים ועוד. גם כאן מחיר הדגם אטרקטיבי יחסית לממוצע בסגמנט ועומד על 329,900 ש"ח .

קדילאק CTS קופה

קדילאק CTS קופה

2 הדגמים החדשים מצטרפים לדגמי ה CTS סדאן , גרסת הביצועים שלו ה CTS-V וה SRX המוכר שמצויד במנוע 3.6 ליטר . בקיץ אמורה להצטרף גם גרסת הביצועים של דגם הקופה – ה CTS-V קופה.
לדברי ירון גורטלר , סמנכ"ל השיווק של UMI , " מדי שנה מתרחב הפורטפוליו של קאדילק וההשקעות שלנו בהתאם. אולם התצוגה הנפרד הראשון מבשר על ביסוס מעמדה של קאדילק כמותג מוביל בסגמנט היוקרה המקומי. עם הדגמים שצפויים להגיע בשנתיים הקרובות, אני משוכנע שקאדילק תתפוס מקום מרכזי בסל השיקולים של צרכני מותגי היוקרה.
יעדי מכירות
בשנת 2010 מסרה קדילאק 133 מכוניות בישראל ובשלושת החודשים הראשונים של השנה , נמסרו 46 מדגמי קדילאק . היעד עד סוף השנה עומד על כמה מאות כאשר הדגם העיקרי שאמור להיות אחראי לגידול הוא ה SRX החדש שמוצע במחיר אטרקטיבי ביותר לסגמנט וממנו הוזמנו כבר יותר מ 100 מכוניות . במהלך 2012 צפויים לנחות 3 דגמים נוספים כולל דגם כניסה חדש למותג שאמור להתחרות בב.מ.וו. סדרה 3.