קדילאק ATS בישראל – החל מ- 264,900 ש"ח

המכונית שתוכננה " לתת בראש " ל- BMW סדרה 3 תשווק בישראל עם מנוע טורבו 2.0 ליטר 272 כ"ס , אך תהיה גם הקדילאק החסכונית וידידותית ביותר לסביבה . חברת UMI , יבואנית קדילאק , תחל לשווק בקרוב את ה- ATS – מכונית הסדאן הספורטיבית היוקרתית החדשה של החברה , שנועדה לפי הגדרת היצרן "…

ששי כהן 04 בדצמ, 2012
קדילאק ATS

המכונית שתוכננה " לתת בראש " ל- BMW סדרה 3 תשווק בישראל עם מנוע טורבו 2.0 ליטר 272 כ"ס , אך תהיה גם הקדילאק החסכונית וידידותית ביותר לסביבה .

חברת UMI , יבואנית קדילאק , תחל לשווק בקרוב את ה- ATS – מכונית הסדאן הספורטיבית היוקרתית החדשה של החברה , שנועדה לפי הגדרת היצרן " לנצח את הטובים ביותר " , בהם BMW סדרה 3 , מרצדס C קלאס ואחרות .
ה- ATS הוצגה בתחילת השנה בתערוכת דטרויט כאחות הקטנה של ה- CTS ואמורה לשפר משמעותית את מכירות המותג בארץ . בחברה מצהירים עליה כמכונית בעלת יכולות ספורטיביות גבוהות במיוחד ואחיזת כביש מושלמת , בין השאר הודות לשימוש בהנעה אחורית , חלוקת משקל אופטימלית של 50/50 , מערכת מתלים מתקדמת , ומשקל נמוך יחסית של 1,500 ק"ג .
המכונית תשווק בארץ עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר המפיק 272 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים עם 6 הילוכים , ותציע תאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 5.7 שניות בלבד . לפי הצהרת היצרן תצרוכת דלק עומדת על 8.9 ק"מ לליטר בעיר , ו- 13.1 ק"מ לליטר מחוץ לעיר , לצד פליטת מזהמים נמוכה במיוחד המקנים לרכב דרגת זיהום מצוינת של 4 .
קדילאק ATS

קדילאק ATS

אבזור המכונית יכלול ציוד עשיר כסטנדרט עם מושבי עור , חישוקים קלים ספורטיביים , 10 כריות אוויר , מערכות בטיחות מתקדמות , ומערכת שמע " קדילאק CUE " הכוללת מסך מגע "8 המביא את יכולות הסמארטפונים לרכב עם אפשרויות מולטיטאץ' (ניגוב , פריסה וכו' ), לצד כפתורים עם משוב תחושה ועוד המסייעים לבניית תפריטים ידידותיים במיוחד לנהג . בנוסף , גם לוח השעונים ניתן לעיצוב אישי ע"י הנהג ונראה בעל יכולות טכנולוגיות חדשות .
מחיר קדילאק ATS תחרותי למדי ונקבע על החל מ- 264,900 ש"ח .

עוד מחדשות רכב