קוואסאקי KLR650 חוזר בדור חדש ל-2021

מתגעגעים ל-KLR? קוואסאקי חושפת את הדור הבא של ה-KLR 650, עם מראה מודרני, 3 גרסאות עיצוב, מעבר להזרקת דלק והבטחה להמשיך את מסורת הדו"ש עם מכלולים פשוטים יחסית ואמינים ותג מחיר נגיש. חבל רק שלארץ הוא לא צפוי להגיע.

ששי כהן 27 בינו, 2021
קוואסאקי KLR650

3 שנים לאחר שפסק הייצור, ולאחר שלל רמזים ושמועות, חוזר קוואסאקי KLR650 לחיים בדור חדש, לשמחתם של חובבים רבים של הדגם בעולם, אשר מעריכים את הדו"ש האגדי של היצרן וקיוו לחזרתו לשוק.


לצד עיצוב חדש ומודרני לדגם, המשלב בין אופנוע דו"ש לאדוונצ'ר, מבטיחים בקוואסאקי שמירה על הפשטות היחסית של הדגם, ללא עומס של מערכות טכנולוגיות חדשות, אשר לצד יתרונותיהן מייקרות משמעותית את מחיר הכלים וגורמות לעיתים גם לאחזקה יקרה, כאשר את השדרוג "הטכנולוגי" העיקרי בדגם החדש תמצאו במנוע הסינגל שלו בנפח 652 סמ"ק שעובר לראשונה בחייו להזרקת דלק אשר משפרת את ביצועיו, אמינותו של הכלי וגם מקלה על התנעת הכלי במזג אוויר קר. הגיר נותר ידני עם 5 הילוכים בלבד, אך בחברה מבטיחים שיפור בתפעול והעברות הילוכים חלקות מבעבר.

שדרוגים נוספים תמצאו במיכל דלק מוגדל יותר המאריך את טווח הנסיעה בין התדלוקים, תאורת LED ראשית ולוח שעונים דיגיטלי הכולל גם שעון זמן ומחשב דרך…בין התוספות שיוצעו ללקוחות תמצאו גם שקע USB לטעינת הטלפון ואופציה לידיות מחוממות. הדגם יוצע עם חישוקי שפיצים "21 מלפנים ו-"17 מאחור, בלמי דיסק ואופציה למערכת משולבת ABS. לצד הגרסה הרגילה, יוצע ה-KLR650 גם בצמד גרסאות עיצוב נוספות: "Adventure " ו-"Traveler" המיועדות לחובבי הטיולים יותר וכוללות סט מזוודות צד, סבל וארגז אחורי, תאורת LED משודרגת, מגני מנוע ועוד.

מחיר קוואסאקי KLR650 החדש ממשיך להיות אטרקטיבי ומחירו בארה"ב יחל מ-6,699 דולר לגרסת הכניסה, תוספת של $300 לגרסת ה-ABS ועד $7,999 לגרסת האדוונצ'ר היקרה ביותר. בשלב הזה, סיכויי הגעתו של הדגם לארץ אפסיים בשל היעדר תקינה של יורו 5, מה שמונע ממנו להגיע לאירופה וגם לארץ.



עוד מדו גלגלי