קומפקט קרוסאובר: יונדאי וניו נחשף באיורים ראשונים

יונדאי וניו (Venue) נחשף באיורים ראשונים שבוע לפני חשיפתו הרשמית בעולם. הדגם אמור להצטרף לקטגוריית הג'יפונים הקומקפקטים (B-SUV) ולהתחרות בדגמים זולים יותר כמו קיה סטוניק.

ששי כהן 10 באפר, 2019
יונדאי וניו

יונדאי מרחיבה את משפחת הקרוסאוברים שלה, ותחשוף בתערוכת הרכב הקרובה של ניו-יורק, את יונדאי וניו (Venue), קרוסאובר קומפקטי שאמור להיות זול מהקונה ולהתחרות בדגמים כמו קיה סטוניק, סיאט ארונה ואחרים.


בשלב הנוכחי מפרסמת יונדאי רק איורים של הדגם החדש, שככל הנראה רק מרמזים על קווי העיצוב הכלליים, ורחוקים מהעיצוב הסופי שיוצג בתערוכה, וזאת בעיקר בשל מרכב 3 דלתות בסגנון קופה, שיפנה את מקומו בגרסת הייצור למרכב 5 דלתות מקובל. מעבר לכך, ניתן לראות את שפת העיצוב הנוכחית של יונדאי, אותה פגשנו גם בקונה ובסנטה-פה החדש, עם פנסי LED צרים בחזית, גריל סורגים ועיצוב ספורטיבי ומפתה.

 יונדאי וניו

ביונדאי לא חושפים בשלב הנוכחי פרטים טכנים אודות הרכב, אולם ניתן להניח שהדגם יצויד במנוע הטורבו 1.0 ליטר המשרת כיום את ה-i20 החדשה, ואולי גם במנוע ה-1.4 ליטר האטמוספרי. מעבר לכך, הם מבטיחים שילוב של שימושיות, נוחות, בטיחות וקישוריות, שיספקו מענה כולל לדרישות המודרניות בחיי היום יום, לצד הנאה מנהיגה גם בסופ"ש.

 יונדאי וניו

יונדאי וניו ייחשף רשמית בתערוכת הרכב של ניו-יורק שתיפתח ב-17 באפריל, וסביר שלא יגיע אלינו לפני 2020.


עוד מחדשות רכב