קונים רכבי יד שניה בשקט וביטחון עם קבוצת תמיר

התקציב לוחץ ויוקר המחייה מכביד? במקום לרכוש רכב חדש, אולי כדאי שתשקלו רכב יד שניה מחברה וותיקה ואמינה? קבוצת תמיר, חברת השכרת הרכב והליסינג הוותיקה, מציעה כעת שלל רכבים שמורים ומתוחזקים עם שקיפות מלאה ובמחירים תחרותיים.

מדור שיווקי 05 באוק, 2023
קבוצת תמיר

בשנים האחרונות, ישראל נמצאת בתקופה מטלטלת המשפיעה גם על שוק הרכבים, בין אם שכירות או קנייה. יוקר המחייה מקשה מאוד לצד תחושת אי וודאות כלכלית, כולנו עורכים השוואות בין רכבים בכל מקום, בהתאם למצב בשטח. אין ספק שמחירי הרכבים יעלו וירדו בהתאם לשערי המטבע ועוד שלל גורמים, שכן ישנם לא מעט רכבי יד שניה בעקבות החזרה לא קטנה של מכוניות שככל הנראה סיימו את תקופת הליסינג שלהם למשל. כמו כן, בהתאם למצב, רבים לא יכולים לרכוש רכבים חדשים למשל מטעמים כלכליים, לכן פונים בעיקר לשוק הרכבים המשומשים (רכבי יד שניה).


משום שקיים היצע נרחב של רכבי יד שניה, קבוצת תמיר יכולה להעמיד מגוון רכב של רכבים לקהל הרחב, בראש שקט ללא כאב ראש.

החברה נוסדה בשנת 1972 והפכה במהירות להיות בין החברות המובילות והאמינות ביותר בכל הנוגע להשכרה ומכירה של רכבי יד שניה והיא מספקת את שירותיה בכל רחבי הארץ כאשר יש לה סניף מרכזי בנתניה.

מגוון רכבים המותאמים לצרכים שלכם

תמיר גרופ נותנת דגש רב על שקיפות כלפי הלקוחות, צי הרכבים שברשותם מגיעה בתנאים מצויינים, רכבים שמורים ומתוחזקים בצורה המקצועית ביותר. מאגר הרכבים המרשים שלהם יכול לספק עבורכם את הרכב המתאים ביותר בהתאם לצרכי הנהג – בין אם תצטרכו רכב קטן לנסיעה ברחבי העיר, SUV לטיולי טבע או אפילו רכב משפחתי מרווח. 

השקיפות היא המפתח

כבר התחלתם לחפש רכבים? לא קל לסמוך על המוכרים הפרטיים, הן מבחינת שקיפות ואמינות, תחזוקת הרכב ומצבו, בדיקות המוסך, בדיקות מנוע, חלודה ועוד. השקיפות היא מילת המפתח בקבוצת תמיר. "אנחנו מזהים בכל לקוח, בכל נהג ובכל עסק, שותפים בתהליך השינוי". 

הצלחת הקבוצה מורכבת מהיכולת ליצור מענה אישי, בדיוק בהתאם לצרכי הנהג. דווקא בעקבות עליית המחירים ויוקר המחייה השורר כיום במשק, רכישת רכבים הפכה לפרוייקט לא פשוט. בתמיר דואגים למעטפת שתאפשר קנייה בראש שקט עם מחירים הוגנים לרכבים בטיחותיים במצב מצויין, עם אחריות ותנאי מימון נוחים, כך שכל אחד יוכל להתחדש בהתאם לצרכיו.

אז מה צריך לבדוק בעצם?

רגע לפני שאתם נוהרים לרכוש את הרכב הבא שלכם, עליכם לבדוק כי אכן הרכב שאתם רוצים עומד בצרכים שלכם, עומד בדרישות. החל מבדיקה חיצונית של הרכבים, בדיקות מנוע וחלודה, עד לבקשה לנסיעת מבחן. מצאתם רכב שאהבתם? אל תשכחו לבדוק לגבי היסטוריית הטיפולים של הרכב. כמובן, אל תפספסו את בדיקת הרכב במכון מורשה.

הסירו דאגה מליבכם – בתמיר דואגים לכם כך שלא תצטרכו להתמודד עם מרבית הבירוקרטיה. רכבים שמורים ומתוחזקים במצב מצויין, על מנת להקל עליכם ככל הניתן.

תמיר מכירת מכוניות מליסינג תשמח לסייע ולעמוד לשירותכם, לספק את כל המידע, לייעץ וללוות לאורך כל הדרך, לצד שירות אמין ומקצועי עם מוניטין של עשרות שנים בתחום, על מנת לאפשר לכם רכישה בטוחה שתאפשר לכם לרכוש בראש שקט.

מוזמנים ליצור קשר בטלפון: 09-3741199

עקבו אחרי  עדכונים ורכבים למכירה בפייסבוק