קופרה אטקה זוכה למתיחת פנים לדגמי 2021

שנתיים בלבד לאחר שנחשפה קופרה אטקה, זוכה הג'יפון הספורטיבי השרירי למתיחת פנים קלה, הכוללת עיצוב מעט יותר קרבי ותוספת אבזור הכוללת גם חבילת בטיחות משופרת.

ששי כהן 23 ביונ, 2020
קופרה אטקה 2021

שבוע לאחר שנחשפתה מתיחת הפנים לשנת 2021 של סיאט אטקה, מיישרת קו עם שפת העיצוב המעודכנת גם קופרה אטקה, גרסת השרירים הספורטיבית של רכב הפנאי של סיאט, וזוכה למתיחת פנים קלה לדגם, הכוללת עיצוב מעודכן ותוספת אבזור.


עיקר השינויים במראה החיצוני כולל חזית מחודשת לרכב, עם גריל, יחידות תאורה (LED) ופגוש חדש, המקנים לרכב הופעה מעט יותר קרבית מהדגם הנוכחי. בצידי הרכב אנחנו פוגשים חישוקי "19 קלים וספורטיביים בעיצוב חדש, המשלבים גם הם את צבע הנחושת המזוהה של הדגם ובחלקה האחורי של המכונית נרשמים יחידות תאורה LED בעיצוב חדש ופגוש שלוטש קלות. השינויים בפגושים אגב מוסיפים ס"מ בודד לאורך המכונית.

קופרה אטקה 2021

בתוך תא הנוסעים מדובר בעדכונים קלים הכוללים מסך מולטימדיה "9.2 חדש המחליף את מסך ה-"8 של הדגם הנוכחי, תפעול משופר למולטימדיה הכולל גם חיבור קבוע לאינטרנט, לוח שעונים דיגיטלי עם גרפיקה חדשה, הגה בעיצוב חדש, מושבי ספורט מעודכנים (עם אופציה לריפודים בצבע כחול) שיוצעו כסטנדרט ושלל נגיעות קוסמטיות בתא הנוסעים. אבזור הבטיחות שודרג עם מערכת המכינה את הרכב לקראת תאונה, מערכת המסוגלת לעצור את הרכב בצד במקרה והנהג לא מגיב לבקרת העירנות, מערכת לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית המתחשבת במפות של ה-GPS ועוד.

קופרה אטקה 2021

אל יחידת הכח המוכרת של הדגם הכוללת מנוע טורבו 2.0 ליטר המפיק 300 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, המשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים והנעה 4X4 כסטנדרט, המפיקים ביצועים רותחים עם 4.9 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 247 קמ"ש, מתלווים בדגם המחודש גם מערכת פליטה משודרגת של אקרפוביץ', כיול מחודש להגה לטובת התנהגות משופרת ומערכת בלימה משופרת של Brembo עם דיסקים קדמיים בקוטר 370 מ"מ.