קטנועי Daelim חוזרים לישראל

חברת הליסינג אלבר נכנסת לראשונה לתחום הדו גלגלי ותתחיל לשווק בתחילת 2013 את קטנועי ואופנועי דאלים הקוריאניים . חברת הליסינג וההשכרה אלבר , מרחיבה את פעילותה ומודיעה על הסכם חדש שחתמה עם חברת דאלים ( Daelim ) הקוריאנית , לשיווק קטנועי ואופנועי החברה בישראל. במסגרת ההתקשרות מתכוונת 'אלבר' לייבא קטנועים ואופנועים ממספר דגמים בנפח מנוע של…

ששי כהן 01 באוג, 2012
דאלים S3

חברת הליסינג אלבר נכנסת לראשונה לתחום הדו גלגלי ותתחיל לשווק בתחילת 2013 את קטנועי ואופנועי דאלים הקוריאניים .

חברת הליסינג וההשכרה אלבר , מרחיבה את פעילותה ומודיעה על הסכם חדש שחתמה עם חברת דאלים ( Daelim ) הקוריאנית , לשיווק קטנועי ואופנועי החברה בישראל.
במסגרת ההתקשרות מתכוונת 'אלבר' לייבא קטנועים ואופנועים ממספר דגמים בנפח מנוע של עד 250 סמ"ק , כולל נציגים לדגמי הקאסטום והספורט בהיצע האופנועים . ההתקשרות נקבעה לתקופה של שלוש שנים ובכוונת החברה להתחיל ולשווק את הקטנועים בעוד מספר חודשים בין השאר באמצעות 40 סניפי המכירה ואולמות התצוגה של 'אלבר' הפרוסים בפריסה ארצית.
דאלים הקוריאנית נוסדה בשנת 1978 ואף שווקה בשנות ה- 80 -90 גם טוסטוסים בישראל , בעיקר עם דגם הליברטי שזכה לפופולריות בשוק המקומי . כיום מייצרת החברה כ- 16 דגמי קטנועים + 6 דגמי אופנועים ומייצאת ל- 38 מדינות בעולם , 77% מהן באירופה . בתוך השוק הקוריאני הביתי , זוכה המותג לפופולריות עצומה עם נתח שוק של 60% .

דיויד וינשטיין ינהל את פעילות המותג בארץ ומאמין שבזכות רשת ההפצה הרחבה של אלבר , יוכל המותג להיות שחקן משמעותי בשוק הדו גלגלי בישראל . מחיר דגמי Daelim עדיין לא פורסם .

עוד מדו גלגלי