קיה אופטימה 2020 החדשה נחשפת בתמונות ראשונות

קיה חושפת בקוריאה את ה-K5 החדשה (הנקראת באירופה ואצלנו אופטימה), עם עיצוב מוחצן וספורטיבי יותר ומידות שצומחות עוד. בישראל בשנה הבאה.

ששי כהן 12 בנוב, 2019
קיה אופטימה 2020 החדשה

קיה חושפת בקוריאה את הדור החמישי של האופטימה, המשווק בשוק הקוריאני תחת השם "K5", ויגיע לשוק הקוריאני כבר בחודש הבא, בעוד שהגרסה האירופאית צפויה להיחשף בקרוב בשינויים קלים בלבד ולהגיע במהלך 2020 גם לארץ .


האופטימה הנוכחית משווקת כיום בישראל רק בגרסת הדיזל שנמכרת בעיקר לשוק המוניות, לאחר שהגרסה ההיברידית ששווקה כאן לזמן קצר, איבדה את הטבות המס בחודש אפריל החולף, מה שגרם להפסקת יבוא הדגם כמו המתחרות שלה לארץ מחוסר כדאיות כלכלית.

הדור החמישי והחדש שנחשף לעת עתה רק במספר קטן של תמונות חוץ ומידע כללי בסיסי בלבד, זוכה לשפת עיצוב חדשה של קיה, עם מרכב פאסטבק מעוצב, חזית "אף הנמר" שמקבלת עיצוב חד וספורטיבי יותר, מבנה רחב וארוך יותר ומראה די אירופאי שמזכיר במידה מסוימת מהצד את אאודי A5 ספורטבק. התוצאה לפחות לפי התמונות שפורסמו, מרשימה מאוד. מאחור זוכה המכונית לפס תאורה LED שנר לרוחב תא המטען בסגנון פיג'ו 508 החדשה ובצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים במגוון עיצובים וגדלים החל מ-"16 ועד "19 בהתאם לגרסאות.

קיה אופטימה 2020 החדשה

הדור הנוכחי של האופטימה השתייך למכוניות המנהלים ונהנה ממידות גדולות יחסית, אשר בדגם החדש צומחות עוד יותר עם תוספת של 5 ס"מ באורך ל-4.9 מטר, תוספת של 2.5 ס"מ ל-1.86 מטר ברוחב, תוספת של 5 ס"מ בבסיס הגלגלים ל-285 ס"מ, יחד עם צמצום של 2 ס"מ בגובה ל-1.445 מטר, לטובת שיפור התנהגות הכביש וצריכת הדלק.

היצע הדגמים צפוי להיות דומה לדור היוצא, ויכלול מנועי בנזין, דיזל וגרסאות היברידיות חסכוניות וידידותיות במיוחד לסביבה. פרטים אודות מגוון המנועים טרם פורסם, ונצטרך לחכות לחשיפתה של הגרסה האירופאית שמכוונת גם אלינו.

קיה אופטימה 2020 החדשה

לנוכח הביקוש הנמוך כיום בישראל למכוניות מנהלים, ולאחר שהמדינה פגעה אנושות באטרקטיביות הדגמים ההיברידים (העדיפה כסף במקום זיהום אוויר מופחת וחיסכון בדלק לצרכנים), סביר שנראה את האופטימה כאן במהלך 2020, אך ייתכן ורק בגרסת הדיזל בתחילת הדרך שתופנה כמו הדור היוצא בעיקר למוניות.




עוד מחדשות רכב