קיה מוהאבי החדש 2020 נחשף בקוריאה

מתחרה אמיתי ללנד קרוזר: קיה מוהאבי החדש נחשף רשמית בקוריאה, עם עיצוב שרירי וקשוח, שלדת סולם עם הנעה כפולה, מרכב 7 מושבים ותא נוסעים מפנק.

ששי כהן 09 בספט, 2019
קיה מוהאבי

בעידן בו נכחדים רכבי השטח בזה אחר זה, מתחילה קיה בשיווק המוהאבי החדש בקוריאה, עם מפרט מרשים לחובבי השטח האמיתיים, וגם תא נוסעים מפנק עם קריצה לעולם הפרימיום.


המוהאבי החדש (דור שני לרכב השטח הגדול של היצרן), זוכה לעיצוב מודרני, שרירי וקשוח, עם חזית הכוללת יחידות תאורה LED מעוצבות ושפע של משטחי כרום, המקנים לרכב הופעה מרשימה. הדגם ישווק בחו"ל בגרסאות 5 ו- 7 מושבים, עם מידות גדולות (4.93 מטר לאורך, 1.92 מטר רוחב, 1.79 מטר גובה ובסיס גלגלים של 289 ס"מ) וכולל שלדת סולם, הנעה כפולה והבטחה ליכולות שטח אמיתיות מכובדות.

בתוך תא הנוסעים מציע קיה מוהאבי החדש עיצוב יוקרתי, איכות חומרים והרכבה גבוהים ואבזור עשיר ומפנק המקביל לדגמי יוקרה, לרבות צמד מסכים (לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ולוח מולטימדיה באותו הגודל), מערכת שמע פרימיום של Lexicon, דיפוני עור לחלל הנוסעים, דיפוני עץ, כורסאות עור מפנקות ומתכווננות חשמלית (עם חימום וקירור), חישוקי "18 כסטנדרט או "20 כאופציה, דלת תא מטען חשמלית וחבילת אבזור בטיחותי מתקדמת.
קיה מוהאבי

הדגם ישווק עם מנוע טורבו-דיזל V6 בנפח 3.0 ליטר בהספק של 260 כ"ס ו-57.1 קג"מ, העונה לדרישות המשופרות של EURO6 , משודך לתיבת 8 הילוכים ומציע תצרוכת דלק של 9.4 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.